Fjerdingby Legesenter

Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

Anbefaler ikke!

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Det er alltid lang ventetid, og føler heller ikke en god kommunikasjon fra hennes side

Den verste legen jeg har hatt

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Jeg har følt meg latterliggjort og oversett fra ganger av denne legen. Jeg har fått spisse kommentarer, samt at jeg føler jeg ikke blir hørt. Vanskelig å få time.

Byttet lege, og har det nå mye bedre hos ny lege.

Omsorgsfull!

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

En utrolig empatisk, trygg og dyktig lege. Alle fortjener en fastlege som henne!
Tett og god oppfølging gjennom svangerskap og barseltid. Alltid godt å være hos henne!

En enestående lege!

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Doktor Aune, har en unik medmennesklig kontakt og du føler deg både sett og viktig! Hun har en autoritær, men også en svært vennlig holdning - som tar sitt yrke veldig seriøst, og man føler alltid at man er i de tryggeste hendene. Doktor Aune er en svært oppegående dame, med mange jern i ilden. Hun vil hjelpe ALLE, og det merker man også - til tross for dere som klager over venting, og heller burde rose henne for det arbeidet hun gjør FOR DERE!

Doktor Aune har eksepsjonelt mye erfaring, og det er INGENTING hun overser! Jeg har hatt noen andre leger før henne, og det er ingen som kan måle seg opp mot hennes nivå. Hun kjemper for deg, og hvis man vil legge livet sitt i noen andres hender - ville jeg blindt lagt mitt liv i hennes.

Man merker at hun bryr seg som et medmenneske, og tar ikke jobben sin kun som en jobb. Hun har flest pasienter på legesenteret, pasienter som har vært trofaste i mange, mange år. Itillegg har doktor Aune vært med å bygge opp legesenteret.

Doktor Aune er en fremragende lege, som gir hjelp til alle! Jeg er så heldig som har henne som fastlege! Hun er årsaken til at jeg slipper å bekymre meg. Hun fortjener virkelig ros opp til skyene og skryt for det fantastiske arbeidet hun gjør og for det medmenneske hun er :-)

Fantastisk fastlege.

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

En fantastisk fstlege. Henviser videre ved usikkerhet. Er sympatisk og hyggelig, og er det noe får man raskt time.