Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Faglig dyktig, nøye og resultatfokusert

Lege: Torgeir Ullestad Holme Skrevet

Kan virke noe distansert ved første møte men løsner opp etterhvert. Føler likevel at en viss distanse er bra for en lege. Man trenger ikke være bestiser etter et kvarter. Det er bedre at han er faglig dyktig - hvilket han er - og vet hva han skal se etter for å kunne komme nærmere en diagnose. Han virker dyktig i å stille de rette spørsmålene for å finne kjernen i problemet.

Stort pluss for legesenteret; de har bestilling per SMS - man slipper telefonkø.

Fantastisk.

Lege: Elisabeth Kristoffersen Skogheim Skrevet

En lege som er meget dyktig med mennesker, har empati og er en god lytter. Kan faget sitt godt, og jeg føler meg alltid godt tatt vare på når jeg er der.

Litt arrogant og hårsår, men dyktig lege

Lege: Torgeir Ullestad Holme Skrevet

Litt arrogant og hårsår (som nevnt av tidligere vurdering nedenfor). Men samlet vurdering er at han en dyktig lege. Kunne ha vært litt bedre med kommunikasjon.

Fantastisk god lege

Lege: Ranil Venantius Roche Skrevet

Har vært borti en del leger igjennom årenes løp, Roche er i en klasse for seg selv. Han tar seg tid til pasienten, man føler at man blir hørt og sett. Han henviser deg raskt videre ved behov.
Jeg har hatt Roche som fastlege i mange år nå, og håper jeg får beholde han i mange år til!

suveren best

Lege: Ranil Venantius Roche Skrevet

tar godt vare på pasienten altid plid og tidtil å høre på deg