Sentrum Legekontor -Tromsø

Killengreensgate 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor -Tromsø

Dyktig profesjonsutøver -Tromsøs beste!

Lege: Per Christian Gundersen Skrevet

Hele familiens lege over 20 år. Vi har i perioder ofte behov for legehjelp. PCG tar deg vel imot, svinger stolen mot deg og lytter til det du har å si. Sender deg videre hvis han mener det er nødvendig med spesialkompetanse, sjekker med kollegaer eller andre hvis han er usikker og tar seg tid til å forklare ting. Føler aldri vi er til bry. Han tar også overgangsalderplager/kvinnehelse på alvor - noe jeg vet desverre er en sjeldenhet. Gruer meg til han blir pensjonist!!

Verdens beste fastlege

Lege: Håkon Hoyer Barlindhaug Skrevet

Etter å ha hatt min fastlege i mange år var jeg skeptisk til å få en ung ny fastlege. Men Håkon imponerte meg. Han engasjerte seg i meg som person, følte meg sett og det jeg likte spesielt godt var at der min forrige fastlege brukte Google mye, og sa ting som "Hva tenker du om sykemelding, vil du ha eller ikke?" Så tok Håkon ansvar å sa "Du skal så absolutt ikke på arbeid idag". Og det satt jeg pris på da jeg ofte bare drar på jobb uansett form eller sykdom.
Ikke minst så husker han deg mellom besøkende og er så trivelig, stort pluss!

Meget hyggelig. Blid. Dyktig! Rolig.

Lege: Håkon Hoyer Barlindhaug Skrevet

H. B. kommer til å bli en ettertraktet fastlege🌞. Rart å få ny fastlege etter en «mannsalder» og særlig en så ung lege. Unødvendig «bekymring». Hvis behov, får time samme dag.

Tromsøs beste fastlege?

Lege: Per Christian Gundersen Skrevet

Per Christian Gundersen gjør at jeg føler meg trygg som pasient. Han har lang erfaring, er faglig veldig dyktig, er flink på det mellommenneskelige og god til å kommunisere. Kanskje Tromsøs beste fastlege?

Dårlig

Lege: Svein Jarle Svendsen Skrevet

Følte ikke at jeg ble tatt seriøst og ble ikke særlig godt undersøkt. Ble så vidt undersøkt før det ble bestemt at jeg var nok bare litt sliten.