Langnes Legesenter AS

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Langnes Legesenter AS

Dyktig, forståelsesfull og støttende

Lege: Marit Nymoen Aasbrenn Skrevet

Jeg hadde Marit Aasbrenn som fastlege en periode da jeg stod i en krisesituasjon ifht sykdom og jobbsituasjon. Jeg var svært fornøyd med henne, da hun både jobbet systematisk for å utrede hva som feilte meg, samtidig som hun var forståelsesfull og støttende i en svært krevende prosess. En dyktig, klok og hyggelig lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Ryddig og seriøs lege

Lege: Marit Nymoen Aasbrenn Skrevet

Hun er en svært god støttespiller,og jeg føler meg sett og hørt hos henne.Pasientkontakten er det ingenting å sette fingeren på. Hun ser sin egen begrensing i kunnskapen på enkelte tema og er rask å koble inn andre instanser for å undersøke litt før hun tar standpunkt.

Kunnskapsrik og trygg på seg selv

Lege: Rune Kåre Vittring Skrevet

Rune Kåre Vittring er en lege som tar deg på alvor i alle saker, han bruker den tiden som trenges under konsultasjonen. Det er ikke noe om og men her og han re ikke redd for å henvende seg til spesialister ved behov. Som han sier: vet ikke jeg hva som feiler så på adekvate instanser finne ut av det. Dette er en lege som umiddelbart reagerer om det er noe som han finner unormalt. FLOTT lege.

Trygg, forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Jo-Endre Digranes Midtbu Skrevet

Her har du en meget kunnskapsrik og dyktig fastlege. Han har hjulpet meg enormt mye både fysisk og psykisk. Håper virkelig at han fortsetter fremover.

Anbefales ikke

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Virker som en lege som ikke bryr seg om pasientene sine og viser lite interesse og empati. Alt handler om penger som dessverre trist ovenfor pasienter.

Dette er en Pluss-tjeneste.