Langnes legesenter

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av Langnes legesenter

En dyktig og seriøs lege

Lege: Rune Kåre Vittring Skrevet

Rune Vittring er en dyktig lege både i forhold til kommunikasjon og formidling og kunnskap. Han tar på alvor problemer, bruker tid for å lytte.

Dyktig lege

Lege: Rune Kåre Vittring Skrevet

Legen er flink til å lytte og henviser videre der det er nødvendig. Jeg føler meg respektert. Det jeg liker aller best er at han humor. Det tar brodden av alvorlige tema og gjør det lettere å kommunisere. Det er nok ikke alle som deler hans humor. Jeg har sansen for det og liker Rune godt som person og lege.

Grundig og motiverende

Lege: Jørn Johannes Bendiksen Skrevet

Fantastisk flink lege. bor skjøl i en anna kommune, men kjøre heller 6mil før å bli møtt av en grundig å profesjonell lege.

Man blir mottat med godt humør, å ærlige svar. Mye god informasjon, får vite nøyaktig ka som måte feile, å hjelp til å få ting på stell.

Skjøl va æ før overvektig, å han har motivert mæ til å gå ned i vekt. Til nu har æ gått ned 10kg å d blir å fortsette.

En time med denna karn har endra min hverdag😁

Rolig, blid

Lege: Stian Martinussen Skrevet

Tar seg alltid tid til og lytte.
Tar alle problemer like seriøst.
Og det han ikke er særlig flink på konfererer han nøye med andre leger eller spesialister

Kunnskapsrik og faglig dyktig

Lege: Jørn Johannes Bendiksen Skrevet

Hadde min første legetime hos denne legen i slutten av november da min fastlege på tidligere kontor hadde flyttet fra Tromsø. Jeg går ikke ofte til legen og forventer å bli tatt seriøst når jeg først gjør det. Legen kunne antyde hva som var problemet mitt med engang- og satte straks igang. «Dette skal vi finne ut av». Ser det har vært mange negative kommentarer her, mon tro om dette er fra pasienter som har ønsket sykemelding, antibiotika ++ som ikke har fått dette... Noen skriver også at han ikke er en lytter, menneskekjenner etc.
En lege er en lege som skal stille diagnose, gi deg medisiner +..
Og skulle du ha behov for å bestille legetime - så må du kanskje bestille en dobbeltime pga tiden?
En psykolog er en du kan prate med.
Det er første gang jeg skriver en vurdering av en lege - men her syntes jeg virkelig denne legen fortjener ros! (Og det etter kun 1 besøk)