Langnes legesenter

Telefonnummer77 67 98 8877 67 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av Langnes legesenter

Flink og bryr seg

Lege: Øyvind Johansen Skyberg Skrevet

Flott lege med kunnskap og kompetanse. Det han ikkje har førstehånds kunnskap om innhente han fra spesialistene på rikshospitalet. Den beste fastlegen jeg har hadd. Virker oppriktig engasjert i meg og mine diagnoser og hvordan det påvirker luvet mitt forøvrig. Måtte du alldrig slutte som min fastlege

, kun har skapt mere problemer for meg, isteden for å hjelpe å ordne opp i dem.

Lege: Maria Benedicte Jacquet Skrevet

Kjemien stemte ikke fra første konsultasjon, trenerte saken fra første konsultasjon. Har inntrykk av at hun mangler noe vesentlig for en lege: menneskekunnskap.

En dyktig lege

Lege: Maria Benedicte Jacquet Skrevet

Jeg ble hørt og fikk nødvendig undersøkelse. Maria er en lege som klarer både å lytte og gi klare tilbakemeldinger og råd.

Nedlatende og arrogant

Lege: Maria Benedicte Jacquet Skrevet

Har vært til denne legen en gang da min daværende fastlege sluttet. Fikk ikke noe som helst hjelp og følte meg bare til bry. Håper hun gjør noe med den arrogante holdningen sin, da en lege slett ikke burde oppføre seg slik. En lege bør absolutt ta pasientene sine på alvor, noe jeg føler hun ikke gjør. Skiftet fastlege med en gang etter denne timen.

Uhjelpsom

Lege: Maria Benedicte Jacquet Skrevet

Maria er sikkert en faglig dyktig lege, men hun virker lite interessert i pasienter som medmennesker. Gir lite eller ingen informasjon ved svar på prøver, henvisninger o.l. Man må ringe selv og hale inn opplysninger, og får følelsen av at hun ser på deg som en plage. Lite hjelpsom og virker som sagt lite interessert i pasientene og det helsetilstanden måtte medføre deres livssituasjon. Skjønner godt de som omtaler henne som nedlatende. Håper hun tar det til seg, og blir bedre på dette senere i sin karriere.