Langnes legesenter

Telefonnummer77 67 98 8877 67 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av Langnes legesenter

Litt for rask

Lege: Rune Kåre Vittring Skrevet

Dr. Vittring virker lite interessert i meg som pasient. Har større fokus på å være rask og effektiv enn det å ta seg tiden og lytte. Viser i liten grad empati og kommer med "humoristiske" utsagn som kan virke støtende på noen.

Lite hyggelig og skriver ut feil resepter

Lege: Maria Benedicte Jacquet Skrevet

Kom for å få resept på noen vaksiner. Virker lite åpen og hyggelig og det virker som jeg er mest til bry. Måtte nærmest krangle for i det hele tatt å få lov til å ta vaksiner. At på til er det skrevet ut flere feilresepter til meg, slik at jeg ikke fikk tatt noen av de vaksinene jeg faktisk skulle ha.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Børge Hart Skrevet

Da jeg byttet fastlege i fjor, var det litt rullett hvem jeg kunne ende opp med, men jeg endte opp med den mest fantastiske fastlegen det var mulig å få, Børge! Aldri før har en fastlege stått så på for meg, og virkelig gjort alt i sin makt for å hjelpe meg på alle mulige måter, og vist en pasientomsorg som har vært helt utrolig! En kunnskapsrik lege kombinert med å være et fantastisk menneske resulterer i at Børge må være en av byens beste fastleger. Jeg kan ikke beskrive hvor mye denne mannen har hjulpet meg og reddet meg!

Ufin, krenkende og uempatisk.

Lege: Maria Benedicte Jacquet Skrevet

Helt forferdelig lege. Måten hun oppfører seg på er rett og slett hårreisende. Fnyser, avbryter deg og er på ingen måte interessert i å hjelpe, og ble møtt med så lav mangel på menneskeverdi og respekt at jeg rett og slett følte meg undertrykt på vegne av hvordan hun behandlet meg den korte tiden jeg hadde henne. På en av timene ønsket jeg å be om henvisning til psykolog, og med hadde noen i familien min skrevet et brev der det ble utdypet litt om min psykiske helse, og hun så ikke på brevet en gang, leste ikke første ordene i brevet før hun kastet lappen og nok en gang fnyset og sa «hjelper ikke hva faren din synes heller», og konstanterte med at jeg IKKE skulle få psykisk helsehjelp. Om du ønsker å bli behandlet med medmennesklig respekt, burde du styre unna, hun er rett og slett et ekkelt menneske.

Behandlet meg, lite empatisk

Lege: Kristine Rognmo-Hodge Skrevet

Jeg klarte å få den mest nødvendige hjelpen jeg ba om men ingenting mer. Trengte løsninger/kompensasjon for dødelig følgesykdom som er under utvikling. Hun kunne ikke tolke alvorlighetsgraden i resultatene ifra spesialist eller gi konstruktive, alternative forslag til behandling. Istedet for å innhente kunnskap, kverulerte hun og latterliggjorde på generelt grunnlag Wikipedia jeg hadde hentet opplysninger ifra. Jeg har byttet lege etter denne timen.

Sekretariatet ved Langnes legesenter for øvrig er svært dyktige og kan ikke roses nok for å være hyggelige, effektive og at du slipper å stå lenge i telefonkø.