Langnes legesenter

Telefonnummer77 67 98 8877 67 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av Langnes legesenter

Fantastisk flott lege

Lege: Stian Martinussen Skrevet

Lege som tar deg på alvor å som jeg synes utviser en meget høy medisinsk kompetanse. Veldig enkelt å forholde seg til han!

Beste legen som finnes

Lege: Børge Hart Skrevet

Børge er en utrolig dyktig lege som ser meg som menneske uansett hva. Jeg føler meg trygg når jeg oppsøker legehjelp hos Børge. Han er en av svært få leger som har tatt meg på alvor og forstått meg som pasient, dette tyder på ekstremt mye kunnskap hos Børge. Han er også rask og effektiv, nøler ikke med å ta en telefon om nødvendig for beskjed til eksempelvis spesialist. Henviser på stedet.

Ser deg som menneske

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Glenn ser deg som menneske og putter deg ikke bare i en boks. Han er troverdig og sier ting rett som det er. Tar nødvendige prøver og medisinerer om en ønsker dette, og følger deg opp på en forsvarlig måte. Han ser og forstår deg både fysisk og psykisk.

Kunskapsrik og dyktif

Lege: Rune Kåre Vittring Skrevet

Vittring utstråler selvtilit og er kunskapsrik med evne til å tolke dine problemer raskt. Trenger du en lege å prate en time med, kontakt terapaut. DR Vittring er ikke redd for å ta tak i problmer og henvise til fagpersonell, i motsettnig til de unge som er redd for kjeft om de henviser feil. BTW tror jeg Vittring skjelden henviser på feil grunnlag. Anbefales på det sterkeste til "voksne" pass.

Fantastisk

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Glenn har jeg hatt som lege i nå 20 år, han er ofte brukt og er tilgjengelig, hyggelig og løsningsorientert, han hjelper oss med alt vi måtte trenge hjelp til. Han bruker alltid god tid når jeg og min datter er der. Faglig dyktig!