Langnes Legesenter AS

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Langnes Legesenter AS

Folkelig og sympatisk fastlege

Lege: Børge Hart Skrevet

Hvis du er en travel person som bare er innom legekontoret én gang hvert tredje år for å få en rask sykmelding, så er kanskje ikke Børge den rette legen for deg. Han er så å si alltid ganske forsinket, men vet du hva? Det er fordi han virkelig tar seg tid til pasientene sine. Det er faktisk gull verdt i dagens samfunn.

Uansett om du har vondt i en tå eller er dypt deprimert - Børge lytter og bryr seg oppriktig, og jeg har virkelig aldri følt at han har hatt det travelt med å få meg ut av kontoret (faktisk hender det heller at jeg blir litt stressa på hans vegne fordi jeg vet at han har mye å gjøre og ofte jobber overtid). Han snakker aldri ned til meg slik noen leger har en tendens til å gjøre, men tar hensyn til mine meninger og bekymringer. Han kjenner meg igjen og husker detaljer fra livet mitt, noe jeg bare har opplevd hos én annen fastlege (og jeg har vært hos mange). Det gir en følelse av trygghet og at man ikke bare er en sak som må gjøres før han kan dra hjem for dagen.

Jeg vil påstå at Børge er den soleklart beste fastlegen for oss som har større helseutfordringer enn en og annen forkjølelse. Måtte alle leger vært halvparten så flink med mennesker som han er.

Tygg og god fastlege

Lege: Børge Hart Skrevet

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, setter seg inn i problemstillinger, virker sympatisk.

Kan virkelig anbefale.

Ok

Lege: Marit Nymoen Aasbrenn Skrevet

Kan oppleves litt firkantet og lite fleksibel. Bør i større grad tilpasse hjelpen til pasientens forespørsel og ha tillit til pasientens historie.

Forståelsesfull, bryr seg om pas og viser enorm omsorg

Lege: Ellen Marit Sunde Skrevet

Ellen har vært min fastlege siden april 2023. Hun har bistått meg i min livs vanskeligste fase (forhåpentligvis!) og har hjulpet meg enormt på veien tilbake til et funksjonelt liv. Har vist meg enorm omsorg, har tatt kontakt med meg hyppig i avvente på psykolog, man føler seg hørt og sett og jeg kan bare ikke skryte nok av henne. Hun har vært en klippe for meg i det som skulle vise seg å være en berg- og dalbane av et år. Får ikke takket henne nok for all hjelpen, og unner alle en slik fastlege, for det er det jaggu ikke mange av (etter min erfaring)!

Veldig flink og tar seg tid til pasienten

Lege: Børge Hart Skrevet

Ingenting å utsette. Flink lege som tar seg god tid til pasienten, møter med godt humør og gir gode råd og veiledning.