Langnes Legesenter AS

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Langnes Legesenter AS

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Jo-Endre Digranes Midtbu Skrevet

Veldig fornøyd med Jo-Endre som min fastlege. Hyggelig og blid de gangene jeg har vært innom med plager, veldig forståelsesfull, kunnskapsrik og ikke minst, han ser på deg og lytter til det du sier. Vært innom så mange andre leger som bare sitter å trykker på pc og ikke følger med når de blir snakket til.
Håper han fortsetter i mange mange år!

God lege

Lege: Jo-Endre Digranes Midtbu Skrevet

Jo-Endre har hjulpet meg mye, han er den beste legen jeg har hadd. Omsorgsfull og bryr seg om pasientene sine. Jeg kjenner flere som har Jo-Endre som fastlege og de er alle enige i at han er en fantastisk fastlege

Dyktig, forståelsesfull og støttende

Lege: Marit Nymoen Aasbrenn Skrevet

Jeg hadde Marit Aasbrenn som fastlege en periode da jeg stod i en krisesituasjon ifht sykdom og jobbsituasjon. Jeg var svært fornøyd med henne, da hun både jobbet systematisk for å utrede hva som feilte meg, samtidig som hun var forståelsesfull og støttende i en svært krevende prosess. En dyktig, klok og hyggelig lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Ryddig og seriøs lege

Lege: Marit Nymoen Aasbrenn Skrevet

Hun er en svært god støttespiller,og jeg føler meg sett og hørt hos henne.Pasientkontakten er det ingenting å sette fingeren på. Hun ser sin egen begrensing i kunnskapen på enkelte tema og er rask å koble inn andre instanser for å undersøke litt før hun tar standpunkt.

Kunnskapsrik og trygg på seg selv

Lege: Rune Kåre Vittring Skrevet

Rune Kåre Vittring er en lege som tar deg på alvor i alle saker, han bruker den tiden som trenges under konsultasjonen. Det er ikke noe om og men her og han re ikke redd for å henvende seg til spesialister ved behov. Som han sier: vet ikke jeg hva som feiler så på adekvate instanser finne ut av det. Dette er en lege som umiddelbart reagerer om det er noe som han finner unormalt. FLOTT lege.