Langnes Legesenter AS

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Langnes Legesenter AS

Svært dyktig

Lege: Rune Kåre Vittring Skrevet

Svært dyktig lege som er opptatt av helheten. Strekker seg langt for å hjelpe, rask til å iverksette behandling om dette trenges. Bruker humor på en god måte der det passer seg.

Utrolig dyktig lege

Lege: Marit Nymoen Aasbrenn Skrevet

Dette er en lege som jeg er kjempe fornøyd med, lytter og har øyekontakt med meg når jeg legger fram mitt æren der.
Sender meg til spesialist når det var noe hun ville vite mer om og det gir meg tillitt til en sånn lege.
Er ikke legen som sitter og stirrer på dataskjermen når jeg har time der.
Kan anbefale henne på det sterkeste.

Anbefales på det sterkeste

Lege: Jo-Endre Digranes Midtbu Skrevet

Undertegned endret fastlege til Jo-Endre, etter 10år med samme lege.

Grei mottagelse første gang, imidlertid litt kluss i begynnelsen hva gjaldt diagnoser/resepter. Dette endret/snudde seg derimot raskt og skjønte at dette var en veldig empatisk lege som da viste forståelse for de plagene man strever med.

Har nå måtte bytte fastlege i etterkant pga flytting, noe som følgelig er synd.

Anbefales altså på det varmeste. Han tar seg tid til å lytte og hører reellt på deg, og er mottagelig for dine synspunkt, herav plager. Behjelpig vedr. resepter eller hva det måtte gjelde. Empatisk fyr.

Dårlig

Lege: Rune Kåre Vittring Skrevet

Føler meg ikke tatt på alvor av han!
Han verken lytter eller forstår mine problemer, men heller avfeier dem.
Har du behov for resept rask så anbefaler jeg han her. Men har du behov for en forståelsesfull og dyktig lege anbefaler jeg å gå til noen andre…

Den beste fastlegen som jeg har hatt

Lege: Børge Hart Skrevet

Kunnskapsrik-sender henvisning til spesialist, når han ikke har svar. Er flink i kommunikasjon med pasienten, og har stor melommenskelig innsikt. Var vikarlege ved Karlsøy legekontor noen år, før han forsvant til Tromsø til fast legepraksis. Men da det blei ledig fast praksis i Karlsøy, og han kom tilbake, byttet jeg omgående til Børg Hart. Føler meg heldig, som har han som fastlege.