Tromsdalen Legesenter

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

En dyktig lege

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Sylvi er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er grundig i sitt arbeid og har sterk faglig kompetanse. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt. Det tar aldri lang tid fra hun henviser meg til jeg får time hos spesialist. Hun er rett og slett enestående og jeg er lykkelig over at hun åpnet opp flere plasser på listen sin slik at jeg fikk plass. Anbefales på det sterkeste om du er på utkikk etter en ny fastlege i Tromsø

5 stjerner.

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Tar meg på alvor.
Hyggelig, lytter, kunnskapsrik.
Legekontoret har Pasientsky, veldig praktisk.

Endelig en fastlege som gir meg rett behandling. Har det mye bedre helsemessig etter at jeg begynte hos Trond.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Geir Pedersen Skrevet

Har hatt Geir som fastlege siden jeg var barn. Har heldigvis ikke hatt mange helseplager, men de gangene jeg avtaler time er jeg alltid glad jeg har Geir som fastlege. Alle nødvendige prøver, samtidig som man får masse nyttig informasjon. Svært god lytter og svært kunnskapsrik!

Mager dyktig

Lege: Geir Pedersen Skrevet

En meget god og forståelsesfull lege. Flink til å hente inn info om relevante ting angående din helse. Veldig lyttende.

Anbefales ikke

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Dr korsan anbefsles ikke fra min side, ikke fått den hjelp jeg har trengt å har misforstått meg heletiden.