Tromsdalen Legesenter

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Betryggende, rolig og dyktig

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Ovanger er etter min mening en veldig flink og profesjonell lege. Han har også humor som er viktig i møte med pasienter. Han er god på å lytte, veldig betryggende og rolig i sårbare situasjoner og han henviser vidre dersom det er utenfor hans kompetanseområde. Det er veldig lett å snakke med han, og min erfaring er at han er veldig tilgjengelig. Om jeg lurer på noe eller er usikker er han rask å finne fagstoff itillegg til at han forklarer godt! Alt i alt er jeg kjempefornøyd, å har ikke opplevd slik pasientkontakt fra en fastlege tidligere.

Meget dyktig lege.

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Jeg og helsen min savner deg. Den eneste som virkelig har sett helheten i min situasjon, tatt initiativ, gitt råd, lyttet og funnet løsninger.

Vikarlege

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Det har kun vært forskjellige vikarleger i praksisen fra januar 2021. Savner Sylvi Korsan selv om vikarene gjør så godt de kan.

Utrygg og mangel på kunnskaper.

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Dr. Ovanger har svake kunnskaper om psykiske lidelser som angst, depresjoner, søvnproblemer ol. Han tilbyr en mengde praparater-/piller over langt tid uten at det gir bedring eller mening for pasienten. Ovanger lytter ikke til pasienten, virker som han er irritert på krevende pasienter, følger ikke opp, ser tidlig på klokka, en føler seg direkte uønsket. Han anbefales IKKE når en sliter med psykiske utfordringer.

Fabelaktig lege

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

En som virkelig ser deg som et menneske. Alltid i god humør og blid. Har hatt han lenge før det ble fastlegeordning. Har alltid tid og bryr seg .... skulle ønske alle leger var som han😀👍