Tromsdalen Legesenter

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Hyggelig og lyttende

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Kjempemann! Han har kunskap, er hyggelig og egentlig høre på meg. Raskt og effektivt. Når det gjelder psykiske, han er lyttende og tar ting med rett alvorlighet.

Dyktig og ser helheten

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Sylvi er utrolig flink, føler meg både sett, hørt og hjulpen. Det går kanskje ikke så fort, men hun skaffer den hjelpen man trenger og er den første legen som har tatt ryggproblematikken min alvorlig. Hun ser helheten og bidrar på alle måter hun kan. Minuset er at det er vanskelig å få time da hun stortsett er fullbooket. Og de siste 2 årene har hun vært i permisjon som blir lenger og lenger. Hun har hatt mange flinke vikarer, deriblant sin datter Marianne Korsan som jeg opplevde som minst like dyktig som sin mor. Den siste vikaren Seppola har ikke imponert meg noe videre. Føler meg ikke hørt, sett eller spesielt godt ivaretatt der. Mye frem og tilbake og unødvendig tull til tider. Valgte å bytte fastlege da Seppola virker til å bli værende vikar en god stund til.

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Følte meg godt i varetatt, en lege som bryr seg, er hyggelig og fortsatt har gnist for jobben sin. Anbefaler alle Ida som lege.

Utrulig dyktig lege!

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Tar seg virkelig tid til deg, ser deg, og lytter! Og ikke minst en lege som faktisk tar deg på alvor.

Lyttende og flink lege

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Endelig en lege som tar deg på alvor. Behagelig, rolig og trygg. Tar seg tid, selv om jeg føler jeg har opptatt hennes tid utover timen. Over 20 minutt. Stresser ikke.