Tromsdalen Legesenter

Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av Tromsdalen Legesenter

Tillitsvekkende og utrolig omsorgsfull

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Dr. Sylvi Korsan er utvilsomt den aller beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter, er tålmodig og utrolig forståelsesfull. Jeg har vært hos flere fastleger før, hvor man nærmest hives på dør før man har rukket å sette seg ned, og hvor man opplever at legen ikke er opptatt av deg som menneske, kun som en pasient på en lang liste. Men Sylvi er empatisk, snill og ikke minst utrolig nøye. Hun henviser meg videre dersom det er behov for det, og hun er opptatt av at vi sammen skal finne frem til en løsning som er god for meg og min helse. Håper hun aldri slutter som fastlege, for jeg kan ikke tenke meg en bedre. Anbefales på det varmeste!

Uhøflig, kald, lite samarbeidsvillig

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Jeg fikk tildelt Sylvi, når hun tok over, da den forrige fastlegen min sluttet, min første legetime med henne, var en lite hyggelig opplevelse, tok avgjørelser, uten å diskutere med meg, frekk og lite samarbeidsvillig, burde ikke vært lege. Anbefales ikke.

Flink fastlege.

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Har vert min fastlege i 15-16 år,
Gjør jobben sin,
man blir godt ivaretatt og hørt, henviser deg videre om nødvendig.

Utrolig dyktig med humor

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Jeg har hatt Morten som fastlege siden 2005 (Altså 13 år) og ville ikke byttet med mindre jeg flyttet fra Tromsø.
Han er en lege med humor, men som tar deg seriøs når det trengst. Det kan være at han noen gang kan prøve å være litt for "gøyal" når ting er seriøs, men jeg har alltids hatt tiltro til det han sier og kunnskapen som han har.
Utrolig enkel å prate med noe som er veldig greit med en lege og man føler at han virkelig bryr seg (Noe som jeg tror han gjør).
Kan anbefales.

En fantastisk lege og medmenneske

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Jeg hadde hafstad som fast lege i 4år han er en som du får tillit til og har bestandig tid og lytte😉