Tromsdalen Legesenter

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Veldig god fastlege .

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Lyttende og forståelsesfull. Jeg kan fortelle alt til han.
Det går raskt å få time ellers svar på e konsultasjon. Han bruker den tiden som trengs når jeg er til time.

Litt arrogant og kjapp

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Har brukt denne legen over noen år, og vil nå bytte. Han tar ikke alle problemer så alvorlig og kan snakke om sine egne erfaringer i stede for å lytte til mine utfordringer. Skriver ut sykemelding når jeg trenger dette, men har liten kunnskap om enkelte tema. Får kortere tid enn oppsatt og er ofte forsinkelser.

Utrolig flink lege

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Veldig flink lege. Tar deg alvorlig. Lyttende og nysgjerrig. Spør de rette spørsmålene. Han er veldig flink med psykisk helse.

Arrogant, bryr seg ikke

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Etter min første time dro jeg hjem og satte meg på venteliste til ny fastlege. En forferdelig opplevelse. Etter å ha vært kronisk syk i 12 år, ble jeg møtt med arroganse, skuldertrekk og bedrevitenhet. En lege blotta for livserfaring, som støtter seg på andres meninger. Har ført til at helsa mi er blitt kraftig forverret de siste 3 månedene, da ho konsekvent nekter å høre på pasienten. At jeg er pårørende til rullestolbruker var ho knakende likegyldig til.

Sympatisk og trygg

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Følte meg veldig godt ivaretatt av Ida. Hun har virkelig tatt meg alvorlig å gjort at jeg har følt meg helt trygg.