Tromsdalen Legesenter

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av Tromsdalen Legesenter

En folkelig lege

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Har hatt han som fastlege siden jeg var barn. En varm og dyktig lege som alltid har ivaretatt mine behov. Han er humoristisk men seriøs når det er det som behøves. Bytter nå kun fordi jeg er flyttet fra Tromsø.
Skulle ønske jeg kunne hatt han fortsatt.

Meget god lege

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Kort ventetid, og er rask og effektiv. Hyggelig og med godt humør. Sier i fra hvis han er usikker og henviser videre. Kan kanskje virke litt brå hvis man er av den skjøre typen.

God oversikt knyttet til kronisk lidelse.

Dyktig lege

Lege: Jostein Jacobsen Skrevet

Han er kunnskapsrik, oppdaterer seg hvis nødvendig og forsøker å hjelpe på best mulig måte. Har hatt han som lege i masse over 20 år.
Det har vært komplisert og utfordrende det jeg har trengt hjelp til. Både med smått og stort og Jostein har kommet med gode råd til stor hjelp for meg. Det har gjort at jeg har fungert godt i hverdagen.

Anbefales ikke!

Lege: Jostein Jacobsen Skrevet

Jeg har hatt Jostein som fastlege i mange år, men nå har jeg fått nok av denne legen. Som mange sier så er han kort, stille og glad i å skrive på dataen. Ofte går mye av timen på å sitte å se at han blir ferdig å skrive notater. Det er lang ventetid hver eneste gang på å komme inn,(dersom man ikke blir sendt til en annen), og man får en følelse av at han vil ha deg ut fortest mulig. Han har også vist seg til å være utrolig dårlig på å videreformidle informasjon til andre instanser, noe som er rart med tanke på all tiden han bruker på å skrive ned notater. Det virker som at han later som han skal ta tak i ting å gjøre mye for deg, men så fort du er ute av døra så legger han inn minimalt med arbeid. Alt i alt er han lite imøtekommende og veldig dårlig på psykisk helse.

Omsorgsfull,oppmerksom og gjør meg trygg.

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Tar seg tid til å lytte, gir uttrykk for oppriktig ønske om å hjelpe. Føler meg godt ivaretatt og i trygge hender. Setter pris på og har utbytte av kvinnelig lege.