Løvenstadtunet Legesenter

Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad

Siste vurderinger av behandlere ved Løvenstadtunet Legesenter

En super lege

Lege: Beraki Woldeselasse Ghezai Skrevet

En lyttende og dyktig lege. Flink til å ta ekstra prøver om han ikke er 100% sikker. Super på oppfølging.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Beraki Woldeselasse Ghezai Skrevet

Beraki er en veldig bra lege. Han har veldig godt barnetekke, bruker god tid på konsultasjonene og hører på hva du har å si uten å avbryte eller se på klokka. Han henviser videre hvis han er i den minste tvil. Anbefales på det varmeste!!!!!

Fantastisk lege

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Pia er en kjempegod lege. Hun er effektiv og veldig forståelsesfull. Denne dama har en god vurderingsevne og er veldig flink til å finne riktig diagnose.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Tar seg alltid tid, foreslår testing av generell helsetilstand og er hyggelig og imøtekommende

Føler man er til bry,og mulig at trynefaktor gjelder her

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Prøver og finne meg ny fastlege da jeg ikke føler de positive tingene som jeg hadde fått høre av andre pasienter av han stemmer for min del.Føler meg overkjørt,lite hørt og at han bagatelliserer mine problemer.Kan vel nevne at han har vært hyggelig 1 av 10 ganger for da tok jeg med mannen min som støtte fordi jeg ikke orket og gå ut derfra og føle meg som en sutrekopp og hypokonder nok en gang!!!!Han bør bli bedre og ta pasientene på alvor og høre på begge ørene!!!