Rasta Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Rasta Legesenter AS

Dyktig og hyggelig!

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Veldig fornøyd med Kristine gedde. Hun er dyktig og hyggelig. det eneste minuset er at det er alltid noe venting. Har aldri hat time til avtalt tid :) og noen ganger kan det være vanskelig å få time innen 1 uke.

Kan ikke tenke meg bedre fastlege.

Lege: Olav Austad Skrevet

Etter å ha vert pasient hos Austad i over 20 år kan jeg ikke tenke meg noen annen. Han er meget dyktig og grundig i sin utførelse av jobben. Han har tid til å lytte på eventuelle problemer og finner oftest ut av dette. Dersom han skulle være det minste i tvil sender han pasienten videre. Er påpasselig med årlige prøver for å følge opp pasienten.

Kunskapsrik og tillitsfull lege.

Lege: Paul Holger Juul-Hansen Skrevet

Etter å ha vert pasient i over 20 år hos Juul-Hansen har jeg bare gode erfaringer. Han er lett å komunisere med, og er en lyttende person. Etter å ha vert kronisk syk de senere årene, har han vert til umåtelig stor hjelp.

Ikke å anbefale

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Jeg har byttet fra henne nå, hadde henne I en del år. Hun er vanskelig å prate med
til tider, hvis noe som betyr hun må arbeide litt ekstra oppstår så er det svært problematisk for henne. Så alt i alt er hun en av mange leger som etter mange år med pasienter har blitt lei og mistet interessen for å hjelpe. Ser det bare som en jobb og ikke noe mer, noe som kan gjøre at glipper å sånt skjer mye lettere.

Fastlege i mange år, og godt fornøyd!

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Har hatt Kristine Gedde som fastlege i mange år, helt siden ordningen startet. Er veldig fornøyd med henne. Hun er oppmerksom, dyktig, lytter til pasienten og ikke minst veldig hyggelig. Føler meg alltid godt ivaretatt, og føler meg alltid sikker på at hun har gjort sitt beste.