Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Undersøker og gjør virkelig det som må til!

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Tsam er legen til vår familie, han undersøker, forklarer og gjør slik at vi til nå har fått løst alle problemene som vi har kommet med. Han svarer, sender papirer som skal sendes og følger opp!

Han burde gi kurs til de norske legene, så de blir like flinke til å undersøke og se selv hva som er problemet, å ikke bare dra konklusjon ut av hva som blir sagt.

Anbefaler Tsam på det varmeste!

Beste lege

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Tsam er beste lege jeg har truffet i Norge. Jeg anbefale alle til å bytte til han. Jeg har hele familien min hus han og mange av min venner også. Han er så flink så hyggelig. Anbefale han til alle.

En dyktig lege som kan sitt yrke.

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Har brukt legen i flere år, han er veldig dyktig og grundig i alt han gjør.
Det er ofte litt vente tid og ser ofte mange klager på dette.
Jeg har selv erfart jeg har trengt tid på legetimer langt utover tildelt tid..
så jeg har faktisk ingen ting imot å vente på og komme inn. Jeg er utrolig glad han bruker tid på sine pasienter og ikke forhaster seg.. så jeg venter gladelig når jeg selv har erfart at faktisk i blant har jeg også trengt mer tid en tildelt tid..
Han er en veldig grundig og kunnskapsrik lege som forklarer veldig klart og tydelig hva som skjer i de forskjellige forløpene.
Og han er veldig hyggelig og tillitsfull og står på for sine pasienter.
Så jeg håper virkelig vi har han mange mange år til..

Svært fornøyd. En lege som tar en på alvor og handler.

Lege: Wasim Shoaib Ali Skrevet

Jeg har hatt noen opplevelser av Wasim Ali som har vært svært positive, både som pårørende og som pasient. Grundig, trygg og vennlig.
Ingen plass å skrive at det er vanskelig å få kontakt med legesenteret når en jobber og ikke kan sitte med telefonen på. Og ringetidene er svært begrenset. Jeg måtte la telefonen stå på mens jeg underviste i klassen- ikke bra! Det gjelder selvsagt når det oppstår noe som ikke er "planlagt"/akutt!

Sympatisk lege

Lege: Wasim Shoaib Ali Skrevet

Veldig lett å prate med og som hjelper deg der han kan.
Han er effektiv og skriver mye mens du prater. Kan merke han har for mye å gjøre som med alle andre leger. Så man er ikke inne et sekund lenger enn man må.