Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

min gode danske lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

har vært pasient hos Dan siste 10 årene. har bestandigvært hyggelig, og har bestandig følt at jeg har blitt tatt seriøst med mine plager.
Dan er en veldig behagelig lege, som jeg har full tillit til, og som bestandig hører med meg som pasient om jeg er enig i hans mening og råd.
Har aldri hatt noen negativ opplevelse når jeg har vært hos Dan. og kommer til å fortsette å gå til han.

Fraværende

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Vanskelig å finne noe bra her. Har litt sans for tørr humor(sitter langt inne). Hun sitter med snusboksen sin og er ganske fraværende. Lytter ikke, og svarer plutselig helt på andre ting.

Hyggelig og oppegående lege!

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Hun er alltid 30 til 60 minutter forsinket, men det tar jeg til hennes favør.Hun tar seg tid til å lytte og prøver å ha en helhetsforståelse av situasjonen. Hun tar tak i ting og henviser til spesialisthelsetjenesten om dette er nødvendig. Med meg har hun alltid vært imøtekommende og hyggelig, noe jeg setter pris på hos en lege.
Faglig har jeg ikke kompetanse til å vurdere henne, men hun virker oppdatert og har lang erfaring.

Det lønner seg å bestille time tidlig på dagen, da er det kortere ventetid og hun er mer opplagt.

I perioder med alvorlig sykdom har hun tilbudt meg jevnlig oppfølging med samtale.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger!

*****

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Hva skal til for å gi fem stjerner her?

Hvis en lege alltid er enige med sin pasient hva betyr det? At kunden alltid har rett? Alltid tilgjengelig?

Nylig leste jeg at leger som ligger litt lavt angående pasient tall, hadde lettere for å gi etter deres krav ang. sykemeldinger og resepter på tvilsomme legemidler.

For meg betyr klager på denne siden at min lege ikke er en enkel lege å utnytte, men er bestemt med god moral. Han har etikk, egne meninger og dømmekraft.

Hvis du som leser dette er ute etter en fastlege med kunnskap, autoritet og vilje for pasientens beste, da vil jeg anbefale Dan Michael Nørager Andersen .

Ointresserad

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jag upplever Dr Andersen som en Lege som gör sitt jobb men ikke mer. Det är väldigt liten tid för spørsmål och du får korta svar. Har mest kännt mig i vägen när jag hatt legebesøk. Det sista besøket så lovade han og sende en legeerkæring så att jag kunde ansöka om pengar hos NAV. Trots att jag ringt till Storoklinniken tre gånger för och skynda på legeerkæringen har jag ikke fatt noe svar. Nå har det gått to uke og jag har fått nokk, Jag bytter fastlegen!