Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Trygg og dyktig lege som ser pasienten.

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg har hatt Sissel som lege siden jeg kom til Oslo for åtte år siden og har alltid opplevd at hun har hatt tid til å høre på meg, gitt meg god oppfølging og tatt meg på alvor. Hun er tilstedeværende under konsultasjonen og har lest igjennom notater fra forrige time slik at hun kan følge opp tidligere temaer. Jeg ser at det er en del som klager på ventetid, og da vil jeg si at jeg ikke opplever Storoklinikken som hverken bedre eller verre enn andre legesentere, og jeg har selv ventet maks en halvtime på å komme inn.

Personalet på laben er også søte og tar godt vare på voksne damer som har sprøyteskrekk.

Det er sjeldent jeg ringer til Storoklinikken, men da har jeg opplevd relativt lang ventetid, man kan også regne med å måtte vente en ukes tid på legetime ved bestilling på nett. Der finnes det et forbedringspotensiale.

Kort sagt; jeg anbefaler Sissel på det varmeste.

Grei lege

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Hun er ei trivelig og dyktig lege.
Og tar seg tid og seriøs. Vil si hun er effektiv, hyggelig og flink. Har vært hos henne et par ganger og syns hun er god i faget sitt. Hjelper deg så godt som mulig.

Eneste som er veldig og da mener jeg veeeeldig negativtver at hun tilhører storoklinikken. Et verre legesenter skal man lete lenge etter. Når man først sitter 13min inteøefon kø får man den dårligste servicen noen gang. Er kun ei søt og hyggelig jente der. Resten har spist sitroner til morran.

Anbefales ikke

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

- Bestilte time via deres selvbetjeningssystemet med en klar merknad om hva som skulle undersøkes. Møtte opp til time og ble fortalt at den type undersøkelse ikke kan gjøres på dagen, men at en ny time må bestilles. Endte med at jeg møtte opp på legekontoret og betalte full pris for å bestille enda en ny time, til tross for at en klar merknad ble sendt til legen på forhånd.
- Legen bestiller nye timer på eget initiativ.
- Som pasient føler man seg ikke velkommen, og man haster heller med å komme seg ut for å ikke bruke opp tiden hans.
- Etter endte konsultasjoner, får man heller ingen råd eller videre informasjon.

Flink lege

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Hun har tatt problemene mine seriøst, og virkelig undersøkt og gitt meg råd. Syns overhodet ikke hun har virket sur eller "kald" slik jeg kan lese her - heller mer seriøs. Alt i alt veldig fornøyd!

Første og siste møte

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet

Ble overført til vedkommende etter Aa. Opplevde første møtet med henne som negativt. Ikke et smil å se under hele legetimen. Jeg måtte mase meg til spørsmål jeg hadde. Hun var ikke interessert i verken hvordan jeg hadde det eller om det var noe jeg lurte på. Hun er sikkert flink i sitt fag, men jeg vil ha en lege som bryr seg om min helse.