Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Anbefales ikke, verken lege, eller selve senteret!

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg må først begynne med å si at sekretærene kan få gå på service og smile kurs. og ikke minst kurs I kommunikasjon.

Sissel Lahna er ikke å anbefale, da hun ALLTID er forsinket, og når du først kommer inn, så har hun plutselig hastverk. Ikke særlig blid eller imøtekommende. OG VEEELDIG VANSKELIG Å FÅ TIME. Uhyggelige sekretærer på tlf og I skranke.

Mvh EN SOM ER GLAD FOR Å HA BYTTET FASTLEGE/SENTER =) =)

Den mest fantastiske legen noensinne!

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Hun er en lege som har tid, som bryr seg, er grundig, som henviser og får ting gjort.
Hun sitter alltid med hendene rolig i fanget og blikket festet på pasienten, klar til å høre hva hun kan hjelpe med. Hun sitter aldri låst til pc'n, men har evt lest seg opp på forhånd, så man føler at hun ser Deg, og etterhvert kjenner deg.
Hun har alltid tid! Det er viktig, det.
Jeg har hatt henne som lege (litt til og fra før fastlegeordningen) i nesten 20 år.
Jeg flyttet til en annen del av landet og måtte derfor dessverre bytte fastlege, men er du så heldig å få Sissel Lahna som din fastlege, så skal du vite at du er i de tryggeste hender!

Styr unna

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Vært fastlegen min i ca ett år, først de siste ukene jeg har fått bruk for han. Virker stresset og uten oversikt, uinteressert og gjør kun det som absolutt er nødvendig - men selv dette er ikke alltid nok, når han gir deg som pasient svært mangelfull/feil informasjon om sykdom/diagnose. Personlig ble jeg etter mye om og men sendt til kreftutredelse på Radumhospitalet av Dan - uten en gang å ha fått en liten pekepinn på forhånd om hvorfor jeg skulle dit. Åpenhet er tydeligvis et fremmedord hos Dan, til tross for at jeg har spurt masse uten å ha fått svar.

Avslutningsvis; hvilke leger er det egentlig som har med seg katten sin på jobb? Stakkars allergikere.

Kompetent og rett på sak

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

God på å se sammenhenger- og dette gir en opplevelse av trygghet. God på å finne frem til riktig sted å henvise en til. Jeg opplever at jeg blir tatt på alvor og at dette er en lege som kan faget sitt.

Grundig og flink

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg har vært så heldig og har hatt S. Lahna som fastlege siden jeg flyttet til Oslo og har vært veldig fornøyd. Hun er dyktig og gir individuell helhetlig oppfølging samt henviser videre ved behov. Veldig glad for å ha henne som fastlege til meg og mine barn, og er ikke enig i kritikken som er beskrevet her inne. Kan trygt anbefales som fastlege!