Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

En kompetent og effektiv lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Har konsultert Nørager for flere 'lidelser' gjennom årene, og har alltid blitt raskt diagnostisert, behandlet og evt. videresendt til behandling hos spesialist på svært gode sykehus/klinikker. Et vinnende vesen med lun humor, tross tydelig stort arbeidspress. Jeg stoler fullt og fast på ham som min fastlege. Tilbakemeldinger på blodprøver etc. skjer så snart han har mottatt dem.

Ikke en lege å anbefale

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg er personen som vanligvis aldri skriver anmeldelser. Jeg er glad 99,5 % av tida. Grunnen til at jeg vil skrive denne anmeldelsen er bare for å advare andre til å styre unna. Jeg har gått dit to ganger og tatt ulike tester, både blodprøver, og MR-bilder. Begge gangene har jeg aldri fått tilbakemelding. Dan virker å være en svært trivelig person, men ute av stand til å lytte noe særlig, eller faktisk spørre hva som er galt. Det føles ut som om du har 30 sekunder på deg, til å si hva som feiler deg. Og alle fysiske undersøkelser som gjøres på kontoret, bruker han ca. 15 sekunder på. Jeg føler meg overhodet ikke sett.

Det er vanskelig for meg å si om manglende tilbakemelding er hans skyld eller systemet sin skyld. Men allikevel har jeg møtt personer som gjør en god jobb, på tross av et system som ikke fungerer.

Lege?

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Svarer aldri på spørsmål. Dialog umulig. Har fått utsatt time fire ganger slik at det tok et kvartal å komme til lege. Illojal mht hva som ble skrevet i journal. Kort og vondt en tvers igjennom upålitelig og udugelig lege.

Det helsefaglige tok han dog igjen på å være svært nøye med å ta betalt.

Frekke folk

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg har hatt Nørager som en fastlege i over 10 år. Jeg har ikke vært særlig syk før men nå, da jeg trenger hjelp, har jeg opplevd at det er nesten umulig å få time hos han. Han er alltid opptatt, har ikke ringetid, veldi lite akuttimer. Men det værste som man opplever på Storoklinikken er de folka ved hovedboret... Frekke, man føler seg enda dårligere etter å ha snakket med dem. Jeg har ringt i timevis for å få akuttime og da jeg endelig hadde fått svar sier en ung dame" Ja men for å få en akuttime må du ringe her kl kvart over åtte og du har ikke ringt for vi hadde ikke mange telefoner men nå er kl nesten halv ti så da for du ikke akuttime gå til legevakten vi har legevakter i Norge

Faglig meget dyktig

Lege: Anders Bye Skrevet

Anders Bye kan trygt anbefales om du er ute etter en lege som virkelig kan sine ting, og som vil henvise deg til kompetent spesialist når det er nødvendig.

Jeg ser at enkelte andre pasienter oppfatter Bye som litt "fraværende", men han er bare travel og effektiv. For øvrig har jeg vært hos tre forskjellige leger på Storoklinikken (grunnet fravær av Bye osv) og alle har vært topp på det faglige, som bør være det aller viktigste for en pasient.