Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Erfaren, trygg og løsningsorientert

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Hun er travel og vanskelig å få time hos. Men når jeg kommer inn har jeg god erfaring. Hun duller ikke, men det er ikke derfor jeg er der. Min datter har og vært veldig fornøyd.

Et godt første møte

Lege: Anders Bye Skrevet

Jeg har nettopp byttet til Anders, og syntes det var et godt møte. Han fulgte med på alt jeg sa, kom med gode innspill og forklarte rundt det jeg lurte på. Virker kompetent og trivelig!

dårlig tid og lite grundig

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Parviz tar seg ikke tid til å lytte til pasientene sine, har alltid dårlig tid, og det er om og gjøre og ha mest mulig pasienter inn ila en dag enn å undersøke de som er inne. Han skriver ut sykemelding nesten før du har fått sagt hva som er galt, og er ikke så interessert i å finne ut hva som feiler en. Sitter i telefonen og prater med familien mens han har pasienter inne hos seg. Jeg har nå byttet fastlege.

Ikke bra

Lege: Anders Bye Skrevet

Det virker rett og slett som han misliker jobben sin og som pasient føler du deg til bryderi. Jeg følte meg hverken hørt eller sett. Ikke bruk denne legen.

Jeg savner Lahna

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Etter å ha flyttet og fått ny fastlege, merker jeg at jeg savner Lahna. Ja, det stemmer at det til tider kan være vanskelig å få time, at hun ofte er forsinket og kontorpersonalet er sure, men i det du er innenfor døren er du i de beste hender. Jeg opplevde en lege som tok seg god tid, snakket og gjorde undersøkelser, henviste videre dersom det bar behov for dette, viste empati og omsorg når ting ikke var så enkelt. Jeg opplevde henne også som opptatt av og oppdatert på faget sitt. Jeg hadde henne også under et svangerskap og fikk all den bistand jeg trengte da både med tanke med henvisning videre til Ullevål når det oppstod potensielle komplikasjoner og sykemelding da det begynte å butte i mot på slutten. Jeg følte meg alltid godt i varetatt både faglig og som menneske. Hun er kanskje ikke den mest overøsende personen, heller litt rolig og forsiktig, men opplever at hun heller lytter til deg enn å bruke unødig mye tid på å snakke selv. Hadde jeg fortsatt bodd i Oslo, hadde jeg fortsatt hatt Lahna som lege.