Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Fjern lege

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Jeg vil ikke anbefale Parviz selv om han virker som en person som i utgangspunktet vil det beste for pasienten. Han er vanskelig å snakke med, setter pasienten i bås istedenfor å se mennesket, og blir irritert når man ikke blir friskere av behandlingen han foreskriver. Det er mulig han er en bedre lege for pasienter som ikke har kronisk sykdom.

ny vurdering av anders bye

Lege: Anders Bye Skrevet

2 time ble noe helt annet, mannen er jo faktisk en bra og hyggelig lege. anbefales ,

Tidenes beste lege!

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Parviz er dyktig, real og forståelsesfull. Gir ikke bare ut sykemeldinger i hytt og pine, kommer heller med gode råd og tiltak man selv kan gjøre. Flink til å lytte og du går bestandig ut med en følelse av å ha blitt hørt og forstått!

Anbefales ikke

Lege: Anders Bye Skrevet

Har sjelden behov for lege, og var hos Anders Bye første og siste gang for et par dager siden. Han var mest opptatt av å taste på pc´n og stilte meg ikke eneste spørsmål ang. tilstanden min. Den var ganske alvorlig, da jeg hadde vært i en sykkelukykke et par dager før. Han skrev en sykemelding uten å engang ta en titt på bruddene og skadene. Hadde en "ovenfra-og-ned"-holdning. Han avbrøt meg og sa at "ja,ja, jeg skal forklare.." da jeg spurte om hvordan jeg skulle gå frem. Lite sympatisk. Har allerede byttet lege.

Uengasjert

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Byttet til Nørager pga flytting, og hadde ham som fastlege fra 2008-2010 ca. Har vært syk i en del år, og ønsket hjelp til videre utredning, men ingenting ble gjort. Forsinket antageligvis behandlingsløp og utredning med et par år, har i ettertid fått diagnose ME.

Hadde også en time der jeg på forhånd hadde gitt beskjed om at jeg hadde en annen avtale litt senere. Dette var på ettermiddagstid, kontoret og resepsjonen var tomt (den siste gikk etter å ha tatt imot meg) med unntak av de tre legene som hadde møte på et av kontorene. Etter å ha ventet i over en time (og spurt en av legene som var ute en tur om de snart var ferdige) måtte jeg bare gå for å rekke den andre avtalen. Måtte få akutt-avtale dagen etterpå, og de var så frekke å si "ja hadde du bare møtt til timen din i går, så...".

Etter en særdeles ubehagelig underlivsundersøkelse så ble det dråpen som gjorde at jeg byttet.