Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Ikke bra

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Fikk bra inntrykk av henne først, men jo lenger jeg har hatt hun verre har det blitt. Veldig vanskelig å få kontakt med hun og lite vennlig.

Har også problemer med Storoklinikkens kundeservice generelt med mye frem og tilbake om små ting som burde være enkel å fikse.

Jeg skiftet fastlege i dag!

Ikke en lege jeg vil anbefale

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Sissel Lahna ga meg et ganske godt førsteinntrykk, men det endret seg dessverre etter kort tid. Da var det om å gjøre for henne å avslutte så raskt som mulig, og kaste meg ut før jeg fikk sagt hva jeg kom for.

Jeg opplevde Sissel Lahna som uhøflig og lite omtenksom.

God lege

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Legen er lett å snakke med, flink til å forklare. Rask til å henvise videre til spesialister (kan være fordeller og ulemper med det da). Jobber lange dager- kan få både tidlige morgen- og sene ettermiddagstimer.
Veldig fornøyd med kontorets elektroniske tjenester for timebestilling, resepter og beskjeder til /fra legen. Dette er viktig, da telefontjenesten er nesten ubrukelig pga overbelastning.

Elendig oppfølging av svangerskap

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg kunne ikke annet enn å bytte lege da jeg ble gravid. Det var kaos med blodprøver og oppfølging fra første stund. Jeg følte med særdeles dårlig ivaretatt av Sissel. Det er alltid forsinkelser, håpløst å få time, og når man endelig kommer til timen sin, har hun så hastverk at man føler man liksegodt kunne droppet å komme. Veldig dårlig til å lytte! Virker som hun er mest opptatt av å komme seg hjem i tide..

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Grundig.Tar seg tid. Kan snakke med henne om det meste. Føler meg alltid trygg etter en konsultasjon.
mvh