Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Lege som tar pasienten på alvor

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg var pasient hos Sissel Bergflødt Lahna i to år helt til nå i november da jeg byttet over til annen fastlege på Storoklinikken. Årsaken til at jeg byttet fastlege til en annen er fordi hun ofte ikke er tilgjengelig siden hun har mange pasienter. Men jeg har nå byttet tilbake til henne.Fordi hun er en lege som tar deg seriøst, hun snakker ikke bare med deg men undersøker deg og henviser videre dersom hun ser at det er behov for det. Jeg har alltid fått den hjelpen jeg har trengt når jeg har vært hos henne, noe jeg følte jeg ikke fikk av min nye fastlege. Hun viser forståelse ovenfor pasienten og jeg føler meg aldri dum når jeg kommer til henne med de problemene jeg da måtte ha. Hun er en meget dyktig lege som tar deg på alvor. Jeg vil heller ha en fastlege med mindre tilgjengelighet, men som virkelig tar vare på deg når du førstes kommer inn døren. Glad jeg fikk plass hos henne igjen. Nå trenger jeg ikke å grue meg til neste legebesøk.

Den dårligste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Dette er en lege som overhode ikke ser pasienten sin. Siden han ikke kjente meg prøvde jeg å fortelle litt om min bakgrunn, og gi en beskrivelse av hva som var problemet. Det var han ikke interessert i. Det var umulig å kommunisere med han. Han var bare opptatt av pc-en sin. Ja, han til og med setter meg opp til nye timer uten å spørre om det passet for meg.

Elendig

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Hadde henne som fastlege. Aldri kommet inn på avtalt tidspunkt, alltid 20min-1 time forsinket.
Lite empatisk, veldig påståelig. Går til døren når hun er ferdig med konsultasjonen (selv etter 5 min).
Kan like så godt fjerne stolen på kontoret så man kan stå ved døra.
Ikke spesielt god på svangerskap, jordmor var langt i fra fornøyd med oppfølgingen derfra. Byttet da jeg ikke har tid til å bruke 2 timer hver gang jeg går til legen.
Hun har altfor mange pasienter.

Endelig en lege som tar seg tid

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

En hyggelig, rolig og avslappende lege. Tar seg god tid til pasientene og lytter til meg uten nesa i tastaturet. Prøver alltid å finne den beste løsningen på problemet uten å hoppe rett til sykemelding eller medisiner. Tommel opp for Dan!

Profesjonell og kunnskapsrik

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Har hatt Nørager som fastlege i 4-5 år. Han har alltid noe fornuftig å komme med til alle mine varierende spørsmål.