Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Grei lege på god klinikk

Lege: Anders Bye Skrevet

Legen:
Virker kompetent og opptatt av hva pasienten vil gjøre, og spør mye. Forklarer utdypende, noe som er bra, men til tider litt vel omfattende.
Har også hatt kontakt via nettløsningene, som har vært veldig tilfredstillende.

Klinikken:
Jeg kan ikke si at jeg kjennner meg igjen i de negative kommentarene her. Det eneste jeg mener kan bli bedre på Storoklinikken er bestillingssystemet på nettet.

Storoklinikken har 'nett-konsultasjon' der en kan spørre enklere spm. til sin lege, og det er stort sett en bra nettside. Hver gang jeg har kommet til klinikken uanmeldt har jeg dratt derfra inn 30-45 min, noe som er latterlig bra i forhold til alle andre klinikker jeg har dratt til.

Det eneste negative med denn klinikken er at det er mye som er automatisert, noe som fører til at man mangler service og kontakt med de ansatte. Dette burde blitt fulgt opp med økt oppmerksomhet, men er ikke alltid tilfellet.

Det norske syte-samfunnet trenger flere Lahna

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å legge inn en anmeldelse her, men etter å ha lest flere urettferdige syteinnlegg måtte jeg dele min erfaring med Lahna - som har vært utelukkende positiv. Jeg har vært hos henne av flere grunner, også etter en svært vanskelig situasjon på jobben som endte med at jeg ble sykemeldt i over tre mnd. Lahna er omsorgsfull og interessert i pasientene sine, men jeg kan gjerne tro at hun har lite tålmodighet for hypokondere og arbeidssky navere - og sånn skal det også være. Norge trenger flere kritiske leger som kan forlange litt mer av folk og ikke akseptere at man skal sitte hjemme fordi man var forkjølt i forrige uke eller ikke "føler seg så bra". Det er noe alvorlig gærent i samfunnet vårt når folk legger seg syk hjemme av nesten hva som helst og/eller skal medisineres på lav terskel. Lahna er kunnskapsrik, tar seg god tid, er en god lytter og etterstreber å finne sunne løsninger foran å sette noen på lykkepiller. Og det er faktisk for alle å løpe litt (evt. gå) i skog og mark! Kan ellers nevne at det eneste som trekker ned, og som mange allerede har påpekt, er dårlig administrasjon på kontoret og sure og lite hjelpsomme/imøtekommende resepsjonister. Det er også alltid en del ventetid, så det eneste jeg kan si at Lahna kan forbedre, er tidsplanen sin. Ellers strålende fornøyd, faktisk så mye at jeg ga henne en stor blomsterbukett en gang.

Dyktig, men travel lege

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Dette er en dyktig lege, som tar seg god tid til pasientene sine, noe som igjen resulterer i forsinkelser. Likevel har det pleid å være verdt ventingen.

Jeg fikk selv alvorlig somatisk sykdom da jeg var pasient hos henne, og hun ordnet NAV for meg uten at jeg behøvde å tenke på den medisinske delen av det, noe som var utrolig godt for meg.

Den eneste grunnen til at jeg ikke har Sissel som lege nå, er at jeg kun får dekket mine før-frikortutgifter av SiO gjennom å ha fastlegen min i SiO. Ellers hadde jeg aldri byttet lege.

Legesenteret er ikke det koseligste i verden, men pluss for mulighet til sms-bestilling.

Litt kjapp med diagnoser og henvisninger

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Ser at det er mange som skriver at Andersen er kjapp til å henvise videre osv.. Dette syns jeg han gjør litt vel for kjapt. Det virker på meg at han gjør så lite som mulig selv. Når han var på ferie, hadde jeg time hos hans vikar, som ikke ville gi ut samme respet som Andersen til prevensjon, da jeg ikke burde fortsette bruk av disse etter en diagnose fra Andersen selv. Dette informerte ikke han meg noe om. Virker som at det er snakk om å gjøre ting fort fiks ferdig. Liker du sånne leger, passer han nok bra. Vil du ha litt mer informasjon om div. uten å måte vite nøyaktig hva du skal spør om, finn andre.

Veldig frustrert over han

Lege: Anders Bye Skrevet

Jeg har ikke behov for lege ofte, men i det siste året har jeg gått til han flere ganger uten å få noe hjelp, jeg må komme med forslag hva han bør gjøre.
Har ringt mange ganger på å få svar på diverse ting og har ventet på en hendvisningg i over 3 måneder.
synes ikke han er noe flink , føørst og fremst dårlig kommunikasjon. alt skal gå rask og uten å oppnå noe . derfor skal jeg bytte fastlege.