Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Anbefales ikke

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Sissel Lahna er forsåvidt en grei lege, selv om hun til tider kan fremstå som lite empatisk samt at hun er veldig utilgjengelig (jeg har ofte endt opp med en vikar når jeg har vært der). Jeg er sjelden til lege, men de gangene jeg har hatt behov for det, har det vært en kamp for å få time. Det er imidlertid legesekretærene som ødelegger for Storoklinikken. Jentene i resepsjonen er sure og lite imøtekommende. Det er utrolig frustrerende å møte på slike mennesker når man i utgangspunktet er syk og i en sårbar situasjon. Da jeg ringte for å få en time for ø-hjelp i dag, fikk jeg beskjed om at Lahna kunne ta i mot meg om to dager. Jeg måtte "minne dem på" at de er pliktig til å ha ø-hjelp tilbud når jeg er listepasient der, og da fikk jeg til slutt en time likevel. Jeg skiftet fastlege i dag, og håper å møte på mer service-innstilling der.

"Glemsk" lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg har lfyttet mye rundt i Norge pga jobb og studier, og Nørager er den dårligste legen jeg hittil har møtt på. Han virker uinteressert i alle problemer pasienten måtte ha.

Problemet med Nørager er at han ikke følger opp tester han har tatt tidligere. Han kan for eksempel ta en test, men pasienten får aldri noe tilbakemelding om resultat såfremt man ikke ringer til legekontoret selv.

Jeg anbefaler de som vurderer fastlege å finne seg en annen lege i Oslo.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Parviz er en utrolig dyktig fastlege som lytter på deg og gir seg ikke før han har funnet ut hva slags sykdom man måtte ha. Han tar masse forskjellige tester for å utelukke, og ser sammenhenger og følger opp. Han tar seg tid hvis du trenger det, og dersom du uttrykker at du er bekymret. Han er også veldig flink på å gi tilbakemeldinger. Man får alltid brev i posten med prøvesvar, uansett svar. Jeg anbefaler han til alle!

Jeg sitter igjen med en følelse av ubetydelighet

Lege: Anders Bye Skrevet

Jeg bestilte legetime for et mindre problem, samtidig stort nok til at jeg faktisk dro til legen. Jeg går sjeldent til lege, så når jeg først bygger opp "mot" til å dra vil jeg gjerne bli tatt seriøst. Jeg følte ikke at han lyttet til meg eller forstod mitt problem. Han hjalp meg ikke videre med problemet.

Dyktig og profesjonell lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg byttet lege da jeg flyttet til Oslo og var veldig spent på den nye legen da jeg har har veldig dårlig erfaring med tidligere leger som alltid skal "ta saken i egne hender" (fikk ikke henvisning før det nesten var for sent). Jeg har vært hos Dan Nøranger én gang og er veldig fornøyd. Jeg presenterte kort hva som feilet meg. Han gav meg korte, konkrete svar og henviste meg videre til spesialist. Han slår meg som en dyktig og erfaren lege.