Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Totalt uinteressert (kun i pengene mine)

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Har hatt mange konsultasjoner med store smerter. Nøraker har sittet bak sin pc uten å løfte på ræva. Han har aldri undersøkt meg fysisk på noen måte. Da virker det lettere å skrive sykemelding. Opplever at han aldri har vært interessert eller brydd seg om meg. Har heller aldri fått noen tilbakemelding uten selv å spurt/mast og betalt for det. All fremdrift og nye tiltak skyldes mitt initativ.
Storo legesenter mangler totalt serviceinnstilling. Det siste er at man må betale gebyr for å betale på legesentrets innkjøpte betalingsmaskin.

En bra lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Dan er en lege som tar meg alvorlig og han er god på å henvise meg videre til spesialist skulle jeg trenge det. Han er rask til å oppfatte situasjonen og han stiller relevante spørsmål.

Veldig godt fornøyd!

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Byttet til Nørager fordi jeg ikke var førnøyd med min forrige lege. Har hatt Nørager som lege siden, og kan ikke si annet en at jeg er veldig godt fornøyd. I tillegg til å være flink i faget sitt er han alltid blid og hyggelig. En fryd å gå til legen! :)

Effektiv og rasjonell lege som skaper stor tillit

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Dan Nørager er en svært sympatisk og lyttende lege som oser av kompetanse innenfor sin legevirksomhet. Jeg har kjent han i fra starten på Storoklinkiken, og jeg kjenner han som en svært dyktig og effektiv lege. Han er meget tillitsskapende, -og som pasient føler jeg meg veldig godt ivaretatt på alle plan. Han er alltid blid og forståelsesfull og er flink til å lytte til meg som pasient.

Liten øyekontakt og respons

Lege: Anders Bye Skrevet

Kom der sist gang for å finne ut av smerter og søvnproblemer. Gjennom de ca. 10 minuttene jeg var inne så han meg knapt i øynene en eneste gang. Istedenfor fylte han bare ut et skjema på PC-en og sendte meg til en blodprøve uten å spørre om noe som helst. Fikk heller ikke noen særlig respons når jeg fortalte om hvor smertene var. Fikk et brev med svar på om at blodprøvene var negative et par uker senere og det var det. Fant aldri ut av hva som var galt, men regner med det skyldes stress og muskelspenninger siden problemene forsvant av seg selv etter et par slitsomme uker. Tviler ikke på at han har kunnskapen på plass, men er enig med et par andre her om at han ikke er så flink til å snakke med pasienter.