Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Tilgjengelig og imøtekomende

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Raskt å få time, og god på å henvise når et problem er mer komplisert. Kunne ønske jeg følte meg mer lyttet til av og til, når han sitter å skriver journal samtidig som jeg prater om noe som er veldig viktig for meg. Skikkelig god på de rene fysiske problemer, men utmattelse/depresjon mistenker jeg ikke er hans sterke side.

En god og kunnskapsrik fastlege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Etter mange års bruk av en annen fastlege i Oslo byttet jeg til Dan Nørager ved Storoklinikken. Jeg gikk fra en lege som alltid løp og laget et mas av de få minuttene han hadde tid til å gi, og et legesenter som konstant rotet med fakturaer og giroer. Jeg kom til en lege som brukte tiden sammen med meg på en bra måte, og et legesenter som hadde strukturerte rutiner. Trenger jeg spesialist ber jeg om henvisning, men Nørager har store kunnskaper. Han er også et hyggelig menneske!

Super e-tjeneste

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Har hatt Dan som fastlege i mange år, og er fornøyd. Er ikke en perosn som går ofte til legen, derfor er jeg meget fornøyd med klinikkens nettjenester. E-konsultasjon og faste resepter via nettet. Dette er fremtiden. Klinikken har alltid vært langt fremme med moderne løsninger, fleksible åpningstider etc.

Verdens BESTE lege :0)

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

En utrolig dyktig lege. Om jeg har noen plager er han lyttende og flink til å forklare om jeg har spm.
Jeg liker at han er direkte og ærlig.
Jeg har full tillitt til ham.
Super lege :0)

Tips: Finn en bedre lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

- Virker som om han har dårlig tid til pasienten/Bryr seg lite om pasienten.
- Tar ikke kontakt om resultat av undersøkelser.
- Ofte borte fra jobb.