Nidaros Legekontor

Fjordgata 1 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidaros Legekontor

Dr. Travel

Lege: Daniel Per Fredrik Granström Skrevet

Fikk ikke lov å skrive min mening da det ble sett på som et personangrep, så da prøver jeg igjen.

Daniel Per Fredrik er sikkert en hyggelig fyr men, jeg følte ikke at vi fant tonen. Og det jeg liker aller minst er hvor dårlig tid han brukte på å lytte (5min). Så måtte bestille ny time samme dag.

Ok lege, dårlig legekontor

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

I utgangspunktet en bra lege, men er sjelden han er på huset. I tillegg er legekontoret veldig lite hyggelig. Fikk alltid følelsen av at det var irriterende at jeg var der, og at like så godt kunne holdt meg hjemme. Ikke sånn man skal føle det etter å ha vært hos fastlegen.

Grei lege men utilgjengelig

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

Legen er greie men er hele tiden på ferie. Ventetid for å få en time hos han tar i gjennomsnitt 15 dager, fordi han er på ferie. Betjening i klinikken hans er helt håpløs. Du kan lett bake en kake mens du venter på å få noe svar når du ringer dem.

Ryddig, dog kald og kort.

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

Bør tenke på hvordan man behandler mennesker og ikke bare ser på dem som et middel. Virker lite troverdig i sin væremåte.

Kjempe flink lege

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

Flink lege som har god tid til pasientene sine. Han lytter godt og tar deg på alvor. Er i tillegg veldig hyggelig.