Nidaros Legekontor

Fjordgata 1 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidaros Legekontor

Legen tilpasset ikke mine aspektaktiver.

Lege: Navjeet Gill Skrevet

Dessverre har jeg hatt dårlige erfaringer både med legen og legesenteret. Personell mangler av interesse for å hjelpe deg, og ikke minst legen virker for å ta avgjørelser på en overfladisk måte. Samtalene blir veldig kort og lit konkret, jeg fant meg med enda flere spørsmålene av helsen min enn fra før av. Man betaler for tingene som ble sagt om å bli gjort men så mangler de i journal.

Oppmerksom, grundig og hyggelig

Lege: Navjeet Gill Skrevet

En kjempeflott lege! Hun tar seg god tid til å lytte og forklare og er alltid like trivelig - uansett hvor hektisk dagen måtte være. Rett og slett en veldig kompetent lege og et ekte medmenneske, bytter kun pga flytting.

Hyggelig, varm og forståelsesfull

Lege: Navjeet Gill Skrevet

Navjeet Gill er en dyktig fastlege som tar pasientens behov på alvor. Hun lytter og er imøtekommende når man er på kontoret, og jeg føler ikke på at hun har dårlig tid eller vil avslutte besøket før jeg er klar. Jeg får fornyet de reseptene jeg trenger, og dersom jeg har hatt hastesaker har jeg blitt møtt på en god måte. Legekontoret som helhet er travelt, som alle legekontorer. Det eneste jeg har reagert på her er i lite tilgjengelighet på tlf. Jeg bytter fra Navjeet Gill pga flytting, og vil anbefale henne til alle.

Føler meg ikke ivaretatt

Lege: Navjeet Gill Skrevet

I begynnelsen var jeg fornøyd med denne legen. Generelt er hun hyggelig og trygg når man er inne hos henne. Men etter mye om og med bytter jeg lege. I den siste har jeg ikke følt meg tatt på alvor og ivaretatt hos henne, hun fanger ikke opp mine beskrivelser og holder fast ved sine antakelser selv om jeg som pasient er 99,9 % sikker på at dette ikke stemmer, og ønsker å henvises videre. Da jeg endelig fikk henvisning sa hun at det "egentlig ikke var noen vits". Så viser bildene at jeg som pasient har hatt rett hele tiden. Det er selvfølgelig bra at hun trygger og avdramatiserer, men noen ganger bør man høre på pasienten selv om man som lege har kunnskapen og makten. I tillegg har jeg opplevd at hun har lagt på røret midt under en telefonsamtale angående min situasjon. De ansatte i resepsjonen er også alt annet enn hyggelige. Derfor bytter jeg lege og legekontor.

Hvem tror han at han er?

Lege: Daniel Per Fredrik Granström Skrevet

Dårlig til å lytte på pasientens behov og kommer med feilaktig informasjon. Følte meg ikke tatt på alvor totalt sett, selv om han strengt tatt sjekket opp med prøver som han skulle. Følte meg mistrodd! Mulig det er måten han er på og at vår match passet dårlig. Er ikke alle lege/pasient»forhold» som er match heller. Jakter på ny fastlege