Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

God service, hyggelig og faglig kompetent

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Svært hyggelig, god service og faglig kompetente til en fornuftig pris. Har anbefalt til mange venner og bare positive tilbakemeldinger! Kan sterkt anbefales

Dyktig og snill

Tannlege: Sofie Jakobsen Skrevet

Beste tannlegebesøk i hele mitt liv! Jeg har skikkelig angst og vanligvis er helt ødelagt etter tannlege. Men denne gangen var det så full av oppmerksomhet og hjelp, at jeg fått ingen stress og ingen vondt og det var rett og slett helt suverent.

Ryddig og ordentlig!

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Veldig fornøyd med tannlege Aurora Nyhuus. Har endelig funnet meg en fast tannlege som tar seg tid, informerer og er faglig begavet.

Dyktig!

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Imponerende at en så ung tannlege er så dyktig! Grundig, informativ og hyggelig. Anbefales på det varmeste!

Får andre tannleger til å se ut som snekkerfirma

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Fantastisk tannlege. Fant tannlege Helle Nyhus på legelisten.no og trodde det først var for godt til å være sant, men neida. Tannakutten får alle andre tannleger jeg har vært hos til å se ut som reine snekkerfirma i forhold.

Tannlege Helle er flink til å forklare hvorfor hun anbefaler de behandlingene hun gjør og utstyret hun bruker er bedre en alt jeg har sett hos andre tannleger jeg har vært hos.

Det eneste som trekker ned er et litt upersonlig og trangt venterom (noe alle som jobber der veier opp med massevis av smil og profesjonalisme).