Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Super tannlege

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Anders er en kjempehyggelig og dyktig tannlege! Jeg har gått til ham i en årrekke og kan anbefale ham varmt.

En dyktig tannlege med omsorg.

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og blir neppe kvitt denne forbien. Vi må alle til tannlegen når det kreves, og helst før dette. Da er Helle Nyhus et meget godt valg. Med sin proffe, empatiske og tiltalende vesen gjør hun alt for å få pasienten til å slappe av i stolen. Jeg tok kontakt med Helle da jeg hadde betennelse i tann/kjeve. Dette måtte behandles med rotfylling og det hele - behandlingen foregikk gikk uten smerte. Klart det lukter tannlege straks du trer inn i venterommet. Men, med Helles gode vesen og behandling av personale og pasient føles det hele straks litt bedre. Har du dårlige minner om skoletannlegen? Her opplever du en ganske annen og mye bedre bedre behandling. Søk opp Helle Nyhus på nett - med sin erfaring er hun blandt de proffe i Oslo.

JEG ANBEFALER MIN TANNLEGE

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg begynte hos Helle for svært mange år siden, og har gått i Hansteens gate fra starten av. Helle er en førsteklasses tannlege og en svært likandes sådan! Og med en innholdsrik cv hvis man vil lese den.

I tillegg til vanlig sjekk og vedlikehold med plombering av hull, har Helle også satt inn kroner og utført broarbeid mm på meg.

Imøtekommenhet og fleksibilitet er viktig når det oppstår en akutt situasjon. En gammel plombe skades, en del av en tann faller av, smerter oppstår – noe må gjøres! Jeg ringer og får et raskt innsmett med nødvendige inngrep. Deretter oppfølgingstime etter behov. Godt å vite når noe skjer!

Jeg blir meget godt ivaretatt hos Helle og ved den klinikken hun leder, og har alltid vært fornøyd med tannbehandlingen.

Dyktig, serviceinnstilt og hyggelig personale - på telefon, ved fremmøte og ved assistanse for Helle.

Når jeg går ut i hverdagen igjen etter fullført time, er jeg ofte i litt løftet stemning – det er helt sant!

Ingen over, ingen ved siden.

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle Nyhus er uten tvil den beste tannlegen i Oslo. Hun er høyt faglig kompetent, samtidig som hun er utrolig hyggelig og oppmerksom.

Det er alltid god stemning på arbeidsplassen hos Tannakutten og man føler seg velkommen, trygg og ivaretatt på en profesjonell måte.
I tillegg er det sentral beliggenhet i Vika.

Jeg kommer aldri til å bytte tannlege. Helle er nummer 1.

Sterk anbefaling

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle Nyhuus er ved siden av å være den teknisk beste tannlegen jeg har blitt behandlet av, også en varm og empatisk person. I tillegg har hun forstått at den pedagogiske delen av det å være tannlege(fortelle hva som skjer og hvorfor, f.eks) er viktig for opplevelsen.

For min del oppleves hennes behandlinger som totalt smertefrie - noe som jeg ikke kan si om tidligere tannlegeopplevelser.

Hun er også en god sjef. Noe som merkes på stemningen på arbeidsplassen.

Løp og borr!!!