Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Anbefales som fastlege

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Trivelig fastlege som tar deg på alvor og har tid til å prate med deg. Sjelden man må sitte å vente for å komme inn, og også kort ventetid på å få time!

Gikk til annen lege

Lege: Atle Klovning Skrevet

Er 76 år, bor alene, hadde brukket skulder. I følge kontordame nektet Klovning å ta telefoner/"ville ikke ha det sånn". Måtte evt.ringe tidlig neste morgenen og bestille ø.hj.-time etter først til mølla-prinsippet. Ble undersøkt, behandlet, fulgt opp og henvist til fysioterapi av leger på Volvat !

Ung og dyktig lege på Frogner

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Jeg byttet for under et år siden, og har besøkt henne 3 ganger. Hun lytter; du kan si alt og hun undervurderer ikke følelser/plager; hun henviser deg videre til spesialist der hun mener det er behov for det eller du selv gjerne vil. Min gamle lege mente det var så dyrt å ta allergitester at han helst ikke ville. Jeg valgte Saimah pga hennes alder og bakgrunn, og det var et godt valg! Jeg er sikker på at hun holder seg godt oppdatert med fagartikler etc. i tillegg, noe som er viktig for meg. Hun gir et inntrykk av å ha en god balanse: moderne men også normal/konservativ.

Dyktig, hyggelig og trygg

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Dr. Ahmad er en særdeles hyggelig og engasjert lege!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Fantastisk lege! Han tar seg god tid, er flink til å lytte og jeg har alltid følt meg velkommen.
Føler meg veldig heldig som har en lege som er både flink i faget, og som er en flink menneske kjenner.
Føler meg heldig som har en lege som virkelig bryr seg.