Kurbadet Legesenter

• Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kurbadet Legesenter

å takke min lege Helene Berglund

Lege: Helene Berglund Skrevet

Siden 1999 Var hun mine Fastlege jeg og famillian min,vi var heligtiden velkommen.
Hun er den beste lege i verden jeg trur.
MVH

En lege å stole på

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Jeg har hatt Alexander Wahl som fastlege omtrent like lenge som fastlegeordningen har eksistert. Det har jeg fortsatt med etter at jeg ble pensjonert fra en jobb i sentrum, nær legesenteret hvor dr. Wahl har sitt virke. Jeg bor et stykke utenfor sentrum, men har beholdt ham fordi han er dyktig lege og yter service utover det han strengt tatt behøver å gjøre. Jeg føler også at vi har en fin tone oss imellom.

Jeg er en mann i mitt 80-ende år.

uhøflig og uten noe medlidenhet til andres sykdom

Lege: Helene Berglund Skrevet

jeg fant utat jeg hadde diabetes, når jeg spurte om hjelp så fikk jeg nifse svar og ingen hjep. hun nektet noen ganger å gi meg timer, og ga meg heller ikke noe onkllig beskrivelse på hva jeg skulle gjøre. mest av alt så hadde hun null respekt for mine følelser i en son sårbar posisjon.

kjempebra lege!

Lege: Anne Ruud Skrevet

Jag er gravid og har derfør varit stadig kunde hos Anne, hon er kjempehyggelig, tar det du sæger seriøst. Førut har jag alltid haft leger som ikke brytt sig så veldigt, men Anne er den beste legen eg haft. Samboren min syns hon er veldigt enkel och bra.

Dyktig og lyttende lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Har hatt Wahl som fastlege i mange år og har utelukkende positive erfaringer med ham! Wahl er lyttende, gir forståelige medisinske forklaringer og jeg opplever at han har omsorg for meg. Jeg har anbefalt Wahl som fastlege for både venner og familie. En av dem har en sjelden kronisk sykdom. Han byttet til Wahl og opplevde for første gang på over ti år å ha en lege som tok ham på alvor. Ikke nok med at Wahl fant fram til god behandling, han skrev også en medisinsk fagartikkel om hans tilfelle!