Kurbadet Legesenter

• Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kurbadet Legesenter

Oslos beste fastlege

Lege: Helene Berglund Skrevet

Jeg har hatt helene som fastlege i 2 periode, den siste i 12 år.
Jeg sliter veldig med angst og hun er utrolig dyktig på å hjelpe meg. Med hennes gode veiledning, støtte og stahet står jeg fremdeles i full jobb.
Legekontoret har også flott ansatte på lab og i mottaket.

Uengasjert med dårlig tid, rotete

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Lite engasjert, ønsker å få deg fort inn og ut. Ikke veldig glad i å ta prøver. opplevde at prøven som ble tatt ikke ble sendt inn. Ikke flink på oppfølging.-

Litt rar, men ekstremt god lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Har hatt ham som fastlege i mange år. Har alltid fått den hjelpen jeg trenger, men ikke hatt noe spesielt forhold til ham før han fulgte meg gjennom et svangerskap. Fikk veldig god oppfølging, når det var noe han ikke var helt sikker på, siden dette ikke er hans hovedfelt, henviste han videre. Han er nøye, faglig oppdatert og lytter til deg.

Fornøyd i mer enn 10 år

Lege: Helene Berglund Skrevet

Jeg har hatt Helene Berglund som fastlege i over 10 år og er meget fornøyd. Hun har hjulpet meg og samboer gjennom systemet med prøverørsbehandling, og vi har nå fått en gutt. Hun forholder seg likt til store og små plager, gjemmer seg ikke bak en skjerm, men ser deg rett i øynene. Forværelset kan være litt skummelt, men de er raske med å gi tilbakemelding og følge opp. Greit mht blodprøver o.l. og de svarer raskt når man henvender seg via nettsidene eller sms. De har ofte klart å skvise meg inn i et eller fullt skjema dersom det er viktig/akutt.

Veldig dyktig

Lege: Anne Ruud Skrevet

En profesjonell lege som følger aktivt opp. Rask og effektiv. Veldig klar kommunikasjon. Faglig sterk