Kurbadet Legesenter

• Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kurbadet Legesenter

En god lege

Lege: Helene Berglund Skrevet

Helene Berglund har vært min fastlege i snart ti år og jeg er veldig fornøyd. Hun er lett å prate med, virker kunnskapsrik og det er alltid hyggelig å komme inn på kontoret hennes. Selv om jeg har flyttet til en annen kant av byen, fortsetter jeg å ha henne som fastlege. Det eneste jeg har å utsette er at hun er veldig travel, så det tar lang tid å få time, og de på forkontoret virker surrete og litt useriøse.

Misfornøyd

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Jeg har gått til Wahl gjennom flere år. Jeg har opplevd at han har vært lite opptatt av å hjelpe, og mest opptatt av å få meg fortest mulig ut av kontoret. Stort sett har han kunkludert med "la oss se om to måneder om det er blitt bedre". Har i kveld endelig byttet, hvilket jeg selvsagt burde gjort for lenge siden.

Ullen lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Lite konkret, kompliserende - går ut med flere spørsmål enn svar. Har kun hatt han som vikar for egen fastlege.

Meget forståelsesfull og løsningsorientert

Lege: Helene Berglund Skrevet

Har hatt Helene i 9 år og må dessverre bytte da jeg har flyttet langt fra Oslo. Helene er den mest forståelsesfulle og empatiske legen jeg har hatt. Hun har også greie på mye og ser løsninger og muligheter i helsevesenet. Hun er effektiv men allikevel lyttende. Hun kommer uoppfordret med råd om mulighetene som finnes. Eneste lille minus er at legekontoret hennes kunne hatt lenger åpningstid på telefonen.
Kan varmt anbefale Helene og håper hun er ledig om jeg skulle flytte nært Oslo igjen.

Helt hinsides

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Har ikke noe fornuftig å si om denne legen. Jeg har en rekke kroniske plager, når jeg i ungdomstiden ønsket å utrede dette ble jeg møtt av en lege som behandlet meg som en hypokonder. Da jeg for noen år siden gikk inn i mitt andre studie og ønsket å få utredet konsentrasjonsproblemene mine, svarte han simpelt at høyere utdanning ikke er for alle. Han insierte altså som lege at jeg ikke egner meg for høyere utdanning. Dette synes jeg var veldig drøyt og har brukt privat lege siden, da jeg mistet all tro på offentlig helsetjeneste.