Kurbadet Legesenter

Akersgata 74 0180 Oslo

• Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kurbadet Legesenter

en ikke-lyttende mann ...

Lege: Alexander Wahl Skrevet

min erfaring (over flere år) er at fastlege Wahl er 'lyttende' så lenge du følger hans råd..... blir sykdomsbildet komplisert som i min datters tilfelle, inntar han en 'vent-og-se-holdning', er lite dedikert, ikke-lyttende. Det er i de komplekse vanskelige sykdomsbildene at en fastlege virkelig viser om han er dedikert. Dessverre er ikke DET min følelse med denne mannen....vår situasjon ble bagatellisert og lite forstått.

Veldig travel

Lege: Helene Berglund Skrevet

Helene Berglund er veldig hyggelig, smilende og tillitsvekkende. Men, jeg opplever at hun har det svært travelt, og at hun (sikkert derfor) ikke er så flink til å lytte. Jeg synes også hun har vært litt kjapp med reseptblokka. Det er veldig lang ventetid for time. Grei sms-bestillingsordning. Forværelset kunne være en ordentlig sur opplevelse, men nå virker det som om stemningen der er blitt bedre.

Fantastisk lege

Lege: Helene Berglund Skrevet

Berglund er legen som virkelig bryr seg, gir uttrykk for at hun har tid til å høre på deg selv om det er satt av kort tid til oss pasienter. Hun er rolig, avsplappende og overbringer det samme til meg. Beste fastlegen jeg har hatt. Håper å få ha henne i mange år.

Utrolig dyktig

Lege: Helene Berglund Skrevet

Dr. Berglund er en åpen, lyttende og empatisk lege, som virkelig ser pasienten. Hun har humor, følger med på det du forteller og avbryter ikke. Det tok kort tid å få time (to uker for noe ikke-akutt når man er helt ny som pasient synes ikke jeg er lenge i alle fall). Hun brukte i tillegg god tid på å bli kjent med meg og skrive sine egne notater, fremfor å bare bruke gamle journaler.

Etter flere bytter de siste årene har jeg nå endelig funnet en lege jeg trives med. Anbefales!

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Helene Berglund Skrevet

Jeg har hatt min fastlege siden 1999 , jeg ble overasket å oppleve at jeg ble sett og hørt, hun så på meg og ikke på datakjermen,som min tidligere lege.
Jeg opplever at hun har fått altfor mange pasienter og ser overarbeidet og derfor tar ganske lang tid å få time hos henne. selv om jeg har flyttet og har fått lengere vei til kurbadet men ønsker ikke å bytte min fastlege.