Kurbadet Legesenter

• Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kurbadet Legesenter

Troverdig og oppdatert lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Veldig enkelt å ha tillitt til denne legen, han holder seg veldig oppdatert på hva som skjer i både legevitenskap og forskning. Spør alltid om det er noe mer du kunne tenke deg å ta opp når du først er der (som jeg mener er veldig viktig). Er veldig profesjonell og saklig, ønsker du å starte ett vennskapsforhold med denne legen er han nok ikke din lege.

Veldig fornøyd

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Wahl. Forståelsesfull lege som skjønner situasjonen min med mye sykdom. Alltid imøtekommende!

Den nest beste legen jeg har hatt

Lege: Helene Berglund Skrevet

Dr Berglund er en utrolig hyggelig og imøtekommende lege, og hun bryr seg virkelig om pasientene og jobben sin. Jeg hadde brukt Kurbadet legesenter fast i mange år før hun begynte der, og var veldig fornøyd den tiden hun var min fastlege.

Grunnen til at Dr Berglund er den nest beste legen jeg har hatt, var at hennes forgjenger var helt utenom det vanlige. Dr Berglund var ikke alltid like lett å få time hos, så jeg endte opp med å måtte bruke de andre legene på Kurbadet i stedet.

Hadde jeg ikke flyttet fra Oslo ville Dr Berglund fremdeles vært mitt førstevalg som fastlege.

Når det gjelder Kurbadet legesenter forøvrig, syntes jeg nok at det venterommet var litt i minste laget og at hele lokalet og spesielt toalettet trengte en oppgradering. De kunne gjerne også vært litt flinkere til å bytte ut lesestoffet på venterommet.

Kurbadet har ingen egen parkeringsplass, og det er ikke alltid like lett å finne parkering i området. Men det er normalt i Oslo sentrum, og den sentrumsnære beliggenheten var det ingenting å si på.

Fastlege med høy standard!

Lege: Helene Berglund Skrevet

Faglig veldig skikkelig. Empatisk/omsorgsfull. Lite selvhøytidlig og flink til å vurdere pasientens behov mht støttende behandling, sykemelding/ikke sykemelding osv. God "advokat" for pasienten vs. NAV/arbeidsgiver mv. Lett å diskutere med/drøfte mulige løsninger.

OK

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Helt grei lege. Kan virke litt distansert. Innrømmer det når han ikke vet nok og må sjekke. Venterommet lukter ekkelt.