Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Lite tillitsvekkende

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Har kun hatt negative opplevelser etter at jeg fikk ny fastlege automatisk oppgitt etter at min fastlege de siste årene måtte gå av med pensjon. Lite tilgjengelig. Dårlig tid. Lytter ikke.

jeg synes hun er en posotiv lege

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Hver gang jeg har lært mye som var hos henne lærte nytt .Bra , seriøs om korona som er viktig .

Meget stilling

Dårlig til å lytte til pasienten. Avlyser timer og er lite tilgjengelig

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Personalet ved legesenteret viser stor grad av imøtekommenhet vennlighet og profesjonalitet. Fastlegen derimot har jeg dessverre ikke så mye positivt å si om. I løpet av snart 2 år har jeg hatt kun 2 timer på hans kontor. Etter to avlyste timer i løpet av en uke fikk jeg møte fastlegen. Da så jeg mest ryggen hans mens han skrev på journalen. Ellers har kontakten med ham gått over telefon, og han har alltid hatt dårlig tid til å drøfte mine helseproblemer. Jeg vet at vi opplever alle en vanskelig tid nå, og at legene er under ganske stort press. Men jeg må nok melde pass her med en lege som ikke hører på hva jeg har å si.

Kunnskapsrik

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Opplever lege som svært kunnskapsrik og flink til å kommunisere/formidle.
Føler meg ivaretatt som pasient.

Nøye

Lege: Janne Storflor Bjørneboe Skrevet

Her har du en lege som både lytter, og er åpen for innspill og bekymringer. Du blir tatt seriøst, og hun henviser raskt til videre undersøkelser eller spesialist i samråd med deg. Satser på at dette er en lege jeg vil ha ett godt forhold til i mange år.