Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Flink imøtekommende Lege

Lege: Marius Gaarder Almgren Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Har hatt bytte av lege 2 ganger i samme legesenter. Synes enten er jeg veldig heldig eller så er markveien legesenter smart med legevalg for pasient porteføljen. Hadde først Ingeborg Skulberg (Fanstasisk lege) også Marianne Natvik (Super lege) Nå Marius Beste lege. Veldig kunnskapsrik, veldig god på planlegging sammen med pasienten i pasientens hastighet. Superflink. Jeg håper har forblir som min lege så lenge han holder ut. Setter stor pris å ha han som lege. Med han som lege vet jeg at jeg kan få treffsikker hjelp til enhver tid :)

Empatisk medmenneske

Lege: Janne Storflor Bjørneboe Skrevet

Opplever henne som et empatisk medmenneske som lytter og ønsker deg vel. Stort pluss at man kan bestille time gjennom Helse Norge

Flink

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Han tar deg seriøs, forklarer ting og sender til specialist når han er litt usikker selv. Også snill og virker tålmodig, anbefales

Veldig fornøyd

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Tar seg alltid god tid til å lytte og tar meg på alvor. Veldig kunnskapsrik og flink. Beste fastlegen jeg har hatt.

Trygg

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Føler meg trygg. Hun hører på, er tålmodig og følger opp kjempe bra. Jeg har en datter og hun var kjempe flink med henne også. Er så glad jeg byttet til henne. Bor på Lørenskog men turen ned til Oslo er verdt det.