Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Lett å prate med, lyttet og virket oppriktig interessert i hva jeg sa. Tok seg alltid god tid og snudde bort PC-skjermen. Lett å prate med om psykisk helse også, noe som er utrolig viktig.

Under middelmådig

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Virker som en person man kan stole på.

Enkel å prate med, men misforstår mye og kommer med litt rare hypoteser framfor logiske beslutninger. Har ofte funnet bedre løsninger på problemene mine ved å google, og der skal ikke være sånn.

Virker som han har dårlig tid hver gang, er virker uforberedt hver time. Må gjenta problemene mine mye.

En god lege med glimt i øyet.

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Er meget fornøyd med legen og sentrets servise.
Han er både pliktoppfylnde og
omsorgsfull i møtekommende til en hver tid og er interessert i sin pasient. Er flink til og sendt pasienter til andre fagpersoner når det er nødvendig. Er meget fornøyd med Øystein Pettersen P.S. har alltid et et smil på lur.

Fantastisk lege

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Dette er en fantastisk fastlege. Hun lytter og tar seg tid. Jeg har kommet med problemer som tar mer enn et kvarter, hun titter aldri på klokka, men behandler seg ferdig.
Ulempen da kan jo være at det ofte er forsinkelser, men etter å ha fått behandling som på ingen måte kunne bli gjort innenfor et kvarter, uten å føle stress, så har jeg god tålmodighet for å vente de gangene jeg er der.

Fantastisk lege!

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Opplever Susanne Gotteberg som en empatisk og dyktig lege. Tar seg tid, og er en god lytter.