Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

God lege!

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Som nyinnflyttet til Lisleby var det vanskelig å vite hvilken lege en skulle søke seg til. Pekefingeren i været ble løsningen. Og Dr Pettersen ble min fastlege her. Det er jeg veldig glad for:) Han er en så kunnskapsrik og god lege. Han lytter og møter pasienten på en veldig trygg måte. Jeg kunne ikke vært heldigere med valg av fastlege! Takk:)

Jeg ble låst inne på legekontoret!

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Legen var forsinket og vi ble sent ferdige. Da jeg kom til døren var den låst og ingen var å finne noen steder. Virket som alle hadde gått hjem. Jeg fikk panikk angst og sprang rundt som en gal og ropte og skrek i lange tider inntil det plutselig dukket opp en sykepleier som jobber på stedet. Hun trodde visst at jeg var reist for lenge siden! Fikk bare beskjed om at de låser døren halv fire (og går da tydeligvis!)
Dette er flere måneder siden og jeg har fremdeles panikk angst for låste dører og trange rom. Dette er noe jeg ikke har vært plaget med tidligere og synes det er trist at det skal oppstå på et legekontor hvor man går for å få hjelp ikke ytterligere skader.
Jeg trodde jo at jeg måtte sitte der til neste dag da de kom tilbake og åpnet kontoret igjen. Det jeg ikke tenkte på var at jeg kunne ha ringt politi og brannvesen og bedt de å bryte opp døren for meg så jeg kunne komme ut.
Jeg har hatt en del god erfaring med denne legen men etter denne opplevelsen kunne jeg ikke finne kraften til å fortsette der......

Veldig fin lege

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Jeg skriver her fordi jeg synes mye urettferdig har blitt sagt. Jeg opplever denne legen som lyttende og som en lege som absolutt tar deg som pasient på alvor. Hun har ingen problemer med å sjekke om det er noe hun er usikker på. Jeg synes det demonstrerer at hun er en god lege. Jeg opplevde å bli fulgt opp svært godt, mye bedre en jeg har blitt tidligere.

En lege, ikke en støttespiller

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Førsteinntrykket var ikke heldig, jeg syntes han virket uinteressert og kald. Men vi fikk bedre kontakt etterhvert.

Han er ikke den beste legen jeg har hatt, men langt i fra den verste. Jeg savner litt varme og omsorg, men det kan ha med at min forrige (kvinnelige) lege var veldig omsorgsfull og støttende.

Jeg kan ikke si så mye om Valio, annet enn at han er grei og profesjonell.

Helt grei

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Gikk til henne en periode men måtte bytte pga. flytting, men mitt først inntrykket var ganske godt.
Hun var blid og hyggelig,hun var hjelpsom, lett å prate med og kort ventetid. Hun husket situasjonen min fra gang til gang og spurte hvordan det gikk , ikke alle leger gidder såpass.
Synes hun har fått en del urettmessig negativ omtale.
Jeg fikk i hvert fall et positivt inntrykk av denne legen.