Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østensjø Legesenter

Dyktig og trygg!

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Helle Gjedebo har jeg vært hos flere ganger det siste året og hun er alltid like tålmodig og rolig. Lytter, og gir gode råd. Ivaretar pasienten og er en veldig hyggelig dame! Anbefales. Hun har ofte noen ukers ventetid, men sånn er det med gode leger.

Profesjonell, dyktig, saklig, lyttende, effektiv

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Med en plan, flink til å ta tak i ting sammen med pasienten
God dialog, streng, tydelig, hjelpsom
Syntes hun var streng i begynnelsen og fjern/ uinteressert men nå har jeg blitt tydeligere på hva som plager meg, fått masse hjelp

Forferdelig!

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Verste opplevelsen noensinne. Veldig respektløs, snakker ned til deg, du føler deg veldig til bry. Reiste seg opp før jeg kunne snakke ferdig. Forsinket (fullforståelse for det, men etter 5 min så fikk jeg beskjed at timen min var ferdig) Skulle jeg nevne et annet problem enn det jeg ringte inn for måtte jeg bestille en ny time(trengte å få en henvisning fornyet) selvom jeg bare var der 5 min. Anbefaller ikke denne legen idet hele tatt.

Profesjonell

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Jeg har henne egentlig ikke som fastlege, men fikk en time hos henne da min fastlege ikke var til stede.

Hun hørte på mine problemer og tok seg tid til både undersøkelser og svar på spørsmål. Jeg skulle ha undersøkelser jeg selv synes er litt ubehagelige, men Dr. Gjedebo var rolig og profesjonell og gjorde legebesøket til en trygg og grei opplevelse.
Anbefales.

Kjempegod lege, anbefales!

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Dette er første legen i Oslo jeg er ordentlig fornøyd med, og så lenge jeg bor her skal jeg aldri bytte!
Hadde valgt en annen lege som antakeligvis ble pensjonert, og ble dermed overført til Carey. Det er jeg veldig glad for!
Hun er profesjonell, samtidig som hun er varm og man får virkelig følelsen av å bli sett.
Føler meg i trygge hender hos Synnøve Carey!