Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østensjø Legesenter

En super lege

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

En fin lege. Man kommer inn til timen ca når man har time, men hun tar allikevel seg god tid til deg som pasient. Hun er en god lytter og man føler seg ivaretatt. Alle leger burde vært som henne.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Navdeep Kaur Jørdre Skrevet

Navdeep Kaur er den beste lege. Hun hjelper til og finner løsninger. Veldig koselig lege som oppmuntre og man kan stole på.
ANBEFALES !

Kunnskapsrik og interessert

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Har hat samme fastlege i mange år. Får god oppfølging med alvorlig diagnose, samarbeider også med sykehus når det er nødvendig.

Fantastisk lege

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Rolig, lyttende, mild og vennlig er egenskaper som beskriver Dr. Gjedebo. Anbefales absolutt! Hun stiller deg spørsmål der det er nødvendig. Hun går verdig og forsiktig frem ved undersøkelser av kroppen. Hun forklarer nøye hvis du stiller spørsmål om det hun forteller deg. Hvis man lurer på om det kan være andre ting som feiler en, forklarer hun godt hvorfor hun ikke tror du har dette. Selv når man kan bli stresset av det som feiler en, er hun tålmodig og forståelsesfull, og avfeier deg ikke. Jeg opplever henne som kunnskapsrik. Hun tar deg på alvor, og hun tar nødvendige prøver når du etterspør dette. Jeg stoler på og føler meg ivaretatt hos dr Gjedebo.

forferdelig lege

Lege: Navdeep Kaur Jørdre Skrevet

Lytter ikke,og viser null medmenneskelighet.
veldig fornøyd med legekontoret hun er knyttet til men totalt misfornøyd med denne legen!og skal aldri dit igjen.