Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østensjø Legesenter

Arrogant og lite lydhør

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Jeg ble tildelt henne som fastlege da min tidligere fastlege gikk av med pensjon. Bytter nå da jeg føler meg overkjørt og ikke får hjelp til det jeg trenger. Hun kan oppleves som arrogant, lite empatisk og lite lydhør - blåser i hva tidligere fastlege har avtalt med meg. Følelsen av å ikke bli trodd ifht plager og symptomer gjør at jeg gruet meg til hver gang jeg måtte ta kontakt med fastlegen. Å gå ut fra legekontoret å føle at du er til bry og en pilleknaskene pasient er ingen god følelse. Følte at hun ville ha meg fortest mulig ut av kontoret. Lite villig til å skrive henvisninger/ utrede ting mer. Anbefaler ikke denne fastlegen dersom du sliter med migrene eller psykisk helse.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Fortjener toppscore. Lytter, bruker tid og gjør egne vurderinger. Fikk veldig godt inntrykk etter to timer.

Ikke fornøyd

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Er ikke ofte innom fastlegen men når jeg først hadde behov for oppfølging manglet jeg det totalt hos denne legen.

Føler heller ikke at jeg ble tatt på alvor eller at jeg ble lyttet til. Når jeg først var der var hadde han det super travelt.

Lege som kan korrigere sine feil

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Jeg har ikke kjent legen lenge, men det har vært varierende hvor mye hjelp jeg har fått. Det som er fint med henne, er at man kan fortelle henne dersom du er misfornøyd. Hun klarer å ta til seg det du sier og er villig til å endre for å hjelpe deg. Håper jeg klarer å få bedre erfaring med henne i tiden fremover, og visst ikke for jeg bytte til en annen lege.

Super legen Synnøve

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Får virkelig ikke fullrost Synnøve nok. Et så superdyktig, medmenneskelig, imøtekommende og bare et så godt menneske, skal man lete lenge etter. Dessverre er ikke alle leger som hun.

Hun står virkelig på for deg som pasient, og gir seg ikke før hun finner ut hva som feiler en, av diagnoser.

Kan virkelig anbefales på det sterkeste.