Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Dyktig og sympatisk lege

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Dr. Østberg er en dyktig, grundig og sympatisk lege. Et minus er at han alltid er forsinket, men samtidig er det kanskje et tegn på at han ikke avskjærer pasienten etter de ti minuttene som var satt av, men tar den tiden det måtte trenge for hver enkelt?

Fantastisk bra fastlege

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Kjempefornøyd med henne som fastlege! Lett å betro seg til. En lege man i aller høyeste grad stoler på og føler seg trygg hos. Lett tilgjengelig. Lett å få time når det haster litt. Stor grad av empati. Superrask når det gjelder å ordne papirer.

bra lege

Lege: Trine Bjørner Skrevet

skjønner litt av hva folk skriver her, om at hun er lite empatisk. blir litt som i doc martin på max.
men hun er effektiv. hun er flink. hun tar de prøver som skal til, det er lett å få akutt-time der.
har vært der flere ganger, og hun tar seg alltid tid til ekstra undersøkelser og samtaler.
selv om hun må jobbe overtid, og kontoret stenger, eller om det er kø
er ofte litt venting der, men det gjør ikke noe

hun gikk jo dessuten også ut i avisen og sa at folk burde gå til legen oftere med småting. føler virkelig ikke jeg er til bry når jeg kommer inn der.
jeg går også til oppfølging på diakonhjemmet, hvor hun har jobbet før, og de også skryter av hvor flink hun er. da føler jeg meg ekstra trygg

Uempatisk

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Mitt inntrykk etter 2. besøk var at hun var uempatisk, arrogant, og uten vilje til å hjelpe meg. Jeg var hos henne i forbindelse med kronisk sykdom, og opplevde henne som nedlatende og sur.
Fikk følelsen av at hun ikke trodde meg og ønsket meg ut av døren så raskt som mulig.
Skiftet selvfølgelig straks fastlege.

Fantastisk fastlege!

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Svært grundig, imøtekommende. Er gjerne litt ventetid, men det er virkelig verdt det! Han har tiden sin. Lytter. Man føler seg forstått og blir tatt på alvor.