Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Engasjert, kompetent og nøye

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Var til Brynjar for første gang idag for en undersøkelse. Veldig positiv overrasket over hans engasjement for å stille en riktig diagnose for mitt problem. Han forklarte meg på enkel og god måte hva som kunne være årsakene til symptomene mine og viste vilje og troverdighet til å ville komme til bunns i årsakene. Han hadde en noe rotete pult, men så ut til å ha god "orden" i rotet :-)

Tar meg på alvor

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Veldig dyktig og er opptatt av å finne problemet. Lett å kommunisere med og tar pasienten på alvor. Svært fornøyd med denne legen!

Svært fornøyd!

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Grundig lege som lytter og er empatisk. Har han som fastlege, og ønsker ikke å bytte til noen annen. Alltid god hjelp, både med små og store ting. Også svært god på oppfølging. Som andre har skrevet er det litt ventetid, men sammenlignet med andre er det nok ikke så ille. Bra at man kan bestille time både på telefon, nett og sms. Er for øvrig også fornøyd med øvrige ansatte på Majorstuhuset legegruppe, alltid hyggelige og hjelpsomme.

Utrolig grundig, dyktig og tilstedeværende lege

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Jeg har hatt dr. Østberg som fastlege i ca 6-7 år. Utrolig grundig, seriøs og ivaretagende lege, som alltid lytter til meg, tar seg den nødvendige tiden og tar meg på alvor. Kunne ikke tenke meg noen annen fastlege. Anbefales på det sterkeste.

Svært anonym lege som ikke engasjerer seg mer enn nødvendig.

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Jeg går sjelden til lege og har i tillegg litt legeskrekk i den forstand at jeg synes det er vanskelig å få lagt fram problemet jeg har. Hun er i en slik setting ikke særlig imøtekommende. Hun bagatelliserer problemer som virkelig hindrer meg i å ha et brukbart liv. Hun er heller ikke villig til videre henvisning. Jeg hadde nok ikke gått til henne så ofte som jeg nå må pga oppfølging av blodtrykk og medisinering. Jeg anbefaler henne ikke hvis du ikke selv er veldig oppegående og vet å kreve.