Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Dårlig kommunikasjon og tas ikke på alvor

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Har måtte gå til Eide flere ganger i det siste da min fastlege har lang ventetid ved dette kontoret. Blir ikke tatt på alvor og det virker ikke som han lytter til deg. Sist gang gikk jeg ut av timen nesten på gråten med beskjed om at jeg bare måtte google fysioterapi selv og finne ut av noe som funket. Har nå byttet fastlege for å komme vekk fra dette legekontoret. Ved flere anledninger opplever jeg at jeg må sitte å se på legen gjøre samme søk på NHI sine nettsider som jeg selv har gjort før jeg kom til timen. Men jeg får ingen ekstra informasjon av han som fagperson eller noen form for beroligelse rundt hva som er galt. Han tar seg ikke tid til å forklare hva som kan være årsak. Ved en anledning fikk jeg faktisk bare NHI artikkelen printet ut i hånda på vei ut døren. Har nå til slutt sett meg nødt til å bytte legekontor.

Lyttende, empatisk og dyktig lege!

Lege: Peter Edison Skrevet

Alltid fornøyd med Peter Edison. Svarer fort og grundig i pasientsky. Opplever at han tar seg god tid til å lytte. Han ser deg og ikke bare PCen. Og han gjør gode vurderinger og er reflektert rundt problemstillinger der det ikke er to streker under svaret. Hele familien går til han og det vil vi fortsette å gjøre☺️ Flott og dyktig lege!

Trygghet

Lege: Peter Edison Skrevet

Har full tillit til vurderinger av helsesituasjonen min samt rådene han gir. Føler meg trygg,
Blir tatt på alvor når jeg føler at noe er galt.

Trygg

Lege: Holger Dahl Skrevet

Stoler 110% på han Alltid åpen for å diskutere og finne gode løsninger. Lang vei for å komme til kontoret nå, men helt uaktuelt å bytte.

Veldig fin lege!

Lege: Peter Edison Skrevet

Peter hører på pasienten og sitter ikke foran pc-en mens samtalen pågår. Han er forståelsesfull, flink til å gi informasjon, lytte og han har tid til deg. Han er også veldig rask med tilbakemeldinger via pasientsky. Jeg må dessverre bytte lege på grunn av flytting.