Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Ikke tatt på alvor

Lege: Ranja Cecilie Aarnes-Eidshaug Skrevet

Har kronisk sykdom som er usynlig. Diagnose som er satt av spesialist. Hadde nye plager. Legen virket uinteressert, arrogant. Fikk indirekte vite at det jeg fortalte om symptomer ikke var noe å gå til legen for, at jeg tok av legens dyrebare tid. Og jeg var ikke velkommen tilbake, måtte ikke komme med det samme igjen. Det var en lite grundig vurdering hun gjorde. Slet psykisk i flere uker etter å ha vært hos henne. Ser andre også opplever lignende, kjenner meg igjen i det andre skriver.
Et kurs i hvordan legens oppførsel påvirker pasienten psykisk, spesielt sårbare pasientgrupper, hadde kanskje hjulpet.
Føler at min tid er blitt sløst med. Fått utsatt helsehjelp fordi jeg ikke fikk hjelp. Lite respekt for pasientenes tid. Det tar mye krefter å gå til legen når man er syk. Det utsetter prosessen med å bli frisk å bli avvist slik, noe som er lite smart samfunnsøkonomi.

Trygg, interessert og hjelpsom

Lege: Holger Dahl Skrevet

Jeg sa takk og farvel til Holger som fastlege etter mer enn tjue år fordi det var vanskelig å parkere i området rundt Bygdøy Alle. Antakelig det dummeste jeg noen gang har gjort, har byttet fastlege flere ganger siden, men aldri vært i nærheten av noe så trygt og godt som Holger.

Ikke gå dit!

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Ikke slik helsepersonell skal være. Møter deg ikke med forståelse eller empati, man føler seg rett og slett dum og som om man lyver om symptomer etter besøk hos han.

Beste fastlege jeg har hatt i Oslo

Lege: Holger Dahl Skrevet

Var så heldig å ha Holger som fastlege i nesten 20 år. Alltid interessert, løsningsorientert, tid, kunnskap, man følte aldri man ‘plaget noen’..
Han gikk dessverre i permisjon og hun som tok over er den dårligste legen jeg har opplevd noen gang.
Mangler totalt innsikt og empati og interesse for hva som egentlig feiler deg. Ser på klokken, er frekk, snakker om at hun har dårlig tid og at hun kun kan adressere evt to ting jeg vil spørre om, flere har hun ikke tid til. Helt grusom! Så meg derfor nødt til å bytte kontor.

Selvsikker og rask

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Synes Sveinung fortjener skryt. Kan se hvorfor han kan oppleves som arrogant, men jeg vil heller beskrive han som tydelig og kortfattet. Han er effektiv og løsningsorientert, noe jeg setter stor pris på. Bare vært hos han et par ganger. Han har kanskje ikke folks på å smile stort og levere super service, men til gjengjeld er han ryddig, presis og nøytral i oppførselen noe som faktisk kan være avslappende.