Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Veldig lite hyggelig

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har vært hos Marte Kongshaug et par ganger og det har ikke vært en god opplevelse.
Hun er ufin og rett og slett frekk.
Jeg opplever ikke å bli lytta til, ei heller at hun irriterer seg over alt jeg har å si.

Ikke noe hyggelig

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

En fastlege jeg aldri kommer gå tillbake til!
Når du kommer og er på gråten fordi du mår så dårligt etter lang tid med utmattelse etter covid. Og det legen vill at du gjør er å hoppe opp ned for å sjekke pulsen din og spørr om du ikke skal tenke på å bli gravid snart pga alder. Det var så mye som var feil med den legetimen at jeg gikk rett ut og byttet.

Topp

Lege: Stener Clausen Skrevet

Han er utrolig flink lege, han er en av de beste legene som kan jobben sin, på alle måter.
Skulle ønske det finnes mer leger som han🙏😊

Veldig flink, men vanskelig å få tak i

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Veldig dyktig lege som jeg har mye tillit til. Lett å prate med og tar ting seriøst. Veldig varm, hjelpsom og empatisk. Dessverre så opplever jeg at det er veldig vanskelig å få tak i henne, samt lang ventetid (flere uker) på legetimer. Hun har i tillegg nesten hele min tid hos henne siden 2019 hatt vikar, fullt eller delvis. Det «negative» er at legesenteret ikke har en resepsjon, men at man må ringe selve legen og dette medfører lange ventetider da legen så klart har timer. Dette er tredje gangen jeg ringer inn flere ganger om dagen for noe som haster (lang ventetid og ingen som tar tlf), hvor telefonen de lover at er åpen til kl 15, er stengt til etter f.eks helgen når det fremdeles er flere timer til den tid. Jeg bytter nå lege da det er viktig for meg å ha en lege man faktisk kommer i kontakt med. Utenom dette så er hun veldig flink.

Jeg var utbrent, men legen enda mer utbrent?

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Var hos Kongshaug da jeg var svært sliten pga. overarbeid på jobben og samtidig IVF-behandlimg.

Men Kongshaug virket fjern, uinteressert og uten tiltak. Jeg fikk nesten vondt av henne fordi hun fremsto som mer utbrent enn meg!
(Byttet til fastlege Signe Øhren Karlsen. Det var virkelig en natt og dag opplevelse! Hun forsto, hun var interessert og hun foreslo nyttige tiltak og behandling. Ikke noe "dulling", men en profesjonell hjelper. Sånn det skal være.)