Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

flink lege

Lege: Ronny Granå Skrevet

han lytter og han gir råd,prøver og finne ut av hva som er problemet og vil løse d hvis d er mulig

Styr unna

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Dette legesenteret er en tragedie. Jeg gikk dit to ganger før jeg ikke orket mer og byttet. Hadde Kongshaug som lege og man bir knapt møtt med et velkommen. Venterommene er gamle og slitte og det er lang ventetid.Det første som gjøres er at de tar betaling, noe som føles kaldt og useriøst. Hun sa klart og tydelig fra at det eneste hun kunne gjøre for meg var sykemelding og virket stresset.
Den andre gangen jeg gikk dit var omtrent alle legene syke og jeg fikk en enda mer stresset vikar, som igjen tok betaling før han spurte meg om noe som helst. Deretter "jeg kan bare gi den en sykemelding". Greit legesenter å dra til om man vil snylte på systemet og gå sykemeldt, men om en virkelig trenger hjelp bør en bytte lege.

Ikke for psykisk syke!

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Var hos henne da jeg slet psykisk. Jeg trengte hjelp tilå finne psykolog da jeg ikke fikk timer noen steder.. Jeg satt og gråt under timen, jeg ble ikke forstått, til tross for at jeg hadde et skriv fra min forrige lege. Jeg fikk beskjed om å skaffe meg et liv, finne meg en mann så ville alt bli bedre, så ble jeg sendt ut på gangen, gråtende. Der stod jeg da, i gangen og gråt, den eneste som forbarmet seg over meg var legesekretæren!

Svært forståelsesfull lege

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Påpasselig, stiller årvåkent spørsmål ut fra journaler også til dels langt tilbake i tiden. Godtar pasientens egne forslag med kritisk sans og absolutt fravær av bedrevitenhet.

Jeg kjenner meg ikke igjen i negativ kritikk av resepsjonen på klinikken. Jeg har aldri opplevd noe støtende eller ineffektivt der!

Veldig dårlig kundebehandling!!

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg ringte Fastlege Marthe Kristin Kongshaug 6.mai 2014 ca.kl.8.55.

Svært dårlig kundebehandling på telefonen. Lang (ca.40.min) ventetid og deretter svært dårlig kundehehandling . Absolutt ikke vennlig og ikke løsningsorientert !! (Time ikke før 19.mai, dvs 13 dagen vente)

Anbefalles ikke !!