Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Ineffektiv time

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Var en frustrerende time der Marthe satt og noterte masse detaljer og lot meg egentlig ikke fortelle hva mitt egentlige problem var...

Kommunikasjonen føltes ikke helt optimal mellom oss.

Dyktig fastlege

Lege: Ronny Granå Skrevet

Jeg oppfatter dr.Granå som en veldig tillitsvekkende og hyggelig person og jeg følte meg derfor veldig avslappet første gangen jeg møtte ham.
Han tok seg god tid og var veldig flink til å lytte ordentlig til det jeg hadde å si.Jeg synes han var veldig lett å prate med og åpne seg for.Han virker faglig dyktig
og oppdatert på det medisinske feltet.
Dr.Granå er den beste legen jeg har hatt siden innførselen av fastlege systemet.

En god opplevelse

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

De negative beskrivelsene om denne legen kjenner jeg rett og slett ikke igjen. En hyggelig, lyttende og løsningsorientert, samt effektiv lege. Har ingenting å utsette henne for. En god og positiv opplevelse for meg.

Clausen er en grei lege.

Lege: Stener Clausen Skrevet

Clausen har vært min lege siden lenge før fastlegordningen, og jeg er frisk som en fisk .
Det eneste jeg savner med Rodeløkka legesenter er å kunne bestille/avbestille timer og resepter på nett.
Håper på en snarlig løsning på det, da det er umulig å få svar på telefonen uten å vente i halvtimevis..

Hilsen [navn fjernet av moderator]

På tide å stramme opp!

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Maken til kundebehandling skal du lete lenge etter. Frekk og lite løsningsorientert. Blir ekstra forbanna når hun legger på før jeg har fått fullført setningen min, uten ett hade! Jeg ventet over en time før jeg kom igjennom, så jeg la på å ringte senere... Heldigvis er denne legen ikke min fastlege.