Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

transportbånd

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

hører ikke på deg, alt for raskt. Kommer med 5 problemer, fikk hørt 3. Med stress og press.

Dette var en lettelse å lese

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

NÅ skal jeg få ut fingeren og få skriftet fastlege. Har hatt noen veldig ubehagelige opplevelser med denne legen på Rodeløkka. Håndverkere har gått inn og ut mens jeg har sittet i gyn.stolen, prøvesvar har ikke kommet, timer har blitt glemt, andre pasienter har kommet inn mens jeg har vært til konsultasjon. Jeg er ikke ofte hos lege, men de siste årene har jeg kviet meg voldsomt de gangene jeg har vært nødt til å bestille time.

Forståelsefull og grei å ha med å gjøre

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Altid tid .....vet som regel probleme. flink til og følge opp

Ikke tilgjengelig

Lege: Ronny Granå Skrevet

Var innom Rodeløkka legesenter fredag, men jeg ble ikke kalt inn til timen jeg hadde avtalt. Ingen resepsjon, ikke tilgjengelig på telefon, jeg satt og ventet i 40 minutter... Kom dog 5 minutter for seint til avtalen, men når det ikke er legesekretær/resepsjon tilgjengelig, blir det hele håpløst! = bytte til en fastlege som faktisk har en resepsjon, og som det går an å kommunisere med.

Vurdering? Aner ikke, traff aldri legen = 1 stjerne

Kan også legge til at venterommet var ganske møkkete, løse takplater, lite estetisk mm. også trekker inntrykket ned. Et pluss var at jeg fikk lest en utgave av "Levende historie"..

Useriøs

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Hilser ikke, ber om fødselsdato og navn uten å se på deg. Travel og uhøflig. Ble kastet ut av legetimen fordi hun skulle ta telefonen. Er ofte borte og du må besøke en annen lege på legekontoret. Hold deg unna!