Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Ingen gehør for psykisk helse

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Første og siste gang jeg har brukt han, kanskje den verste fastlege jeg har vært bort i. Fikk ingen gehør for psykiske utfordringer og når jeg insisterte sendte han meg videre til utredning for noe annet mer akutt jeg hadde bedt om med beskjed at spesialistene da også kunne adresses min psykisk helse. Spesialisten mente derimot at han var feil behandler for slikt og at legen aldri sendte videre skjema jeg hadde fylt ut på legekontoret angående min psykisk helse. Kan absolutt ikke anbefale denne legen.

Ikkje bra

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Mye enveiskommunikasjon. Ikke flink til å lytte.

En følelse av at det eneste han bryr seg om er å få ting unna/ bli fort ferdig.

Utrolig dyktig og empatisk

Lege: Sebastian Doricic Skrevet

Dyktig når det kommer til både fysisk og psykisk helse. Får meg til å føle meg veldig trygg, og lytter til det jeg har å si. Viser at han virkelig ønsker å hjelpe deg, og tar deg på alvor. Er utrolig fornøyd, og han er definitivt den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefaler spesielt om du ønsker å ta opp din psykiske helse! Også er det et pluss at det alltid er veldig hyggelig å bare prate med han, det er ikke like stivt som det ofte er med andre leger.

Utrolig dyktig.

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Anders er en utrolig dyktig og hyggelig fastlege. Jeg er veldig fornøyd med å ha han som fastlege. :-)

Flink og en god lytter

Jeg har brukt Anders noen år nå ,
Jeg brukte litt tid på og bli kjent , (om jeg kan få bruke det ordet) . Men nå får jeg ikke rost han nok. Han er utrolig dyktig lege , gir alltid gode råd , og han er lett og snakke med og kunnskaps rik . God anbefaling