Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Beste legen i verden

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt Geir over 20 år som fastlege, legen som fikk tårer når jeg fikk alvorlig sykdom og eller kul , morsomt og min verden beste lege ❤️

Anbefales - Veldig fornøyd

Lege: Sebastian Doricic Skrevet

Sebastian kom inn når min tidligere fastlege hos Lille Grensen begynte å trappe ned. Vært godt fornøyd med legesenteret og min tidligere fastlege, så en liten forandring ble det jo, men veldig fornøyd med Sebastian. Føler man blir tatt vare på og at symptomene blir tatt alvorlig. Stiller gode spørsmål, gir gode råd/anbefalinger og bruker god tid på å forklare. Også veldig god på å roe ned bekymringer med grundige beskrivelser av tenkt problematikk. Anbefales!

Litt samlebånd og en del ventetid

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Jeg har hatt Faaberg som lege i flere år nå, og inntrykket når jeg har måtte ta turen dit er ganske delt. Fellesnevneren er at han alltid møter deg med et smil, og lar deg snakke først.

Så kan det gå en av to veier. Enten er han stresset, og prøver å finne korteste vei til å få deg ut av kontoret på mest effektive måte, og i disse tilfellene prøver han også å unngå ekstraarbeid, som f.eks oppfølging eller videre undersøkelser. Blir ikke hørt i disse tilfellene, og kan omtrent like gjerne gå igjen og håpe neste gang er bedre.

Alternativet når han ikke føles stresset, er at han sender ting videre, hjelper deg til å finne hjelp andre steder, er villig til å ta prøver for å avdekke mangler/problemer, og virker som om han virkelig prøver å finne en god vei videre.

I begge tilfellene oppleves han som ganske vel informert, selv om han, som andre leger, nok kanskje mangler litt kunnskap innenfor mine spesifikke problem-områder.

Tar ikke psykisk helse alvorlig

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Denne legen viser ingen forståelse eller empati for psykisk helse. Tvert imot fikk han meg til å føle meg mye verre da jeg stod midt i en livskrise. Han er arrogant og avvisende, og jeg fraråder alle som sliter psykisk med å oppsøke denne legen.

Trygg, empatisk, uformell lege. God på psykisk helse!

Lege: Sebastian Doricic Skrevet

Doricic er en kjempegod lege som bryr seg genuint om pasientene sine! Deler pasientliste med Trond Daae-Johansen, men er klart best på psykisk helse. Empatisk, lite høytidelig, lyttende og lett å prate med. Glad jeg byttet fastlege etter en traumatisk ryggoperasjon og slet med PTSD. Daae-Johansen hadde ikke like mye forståelse for at jeg slet i etterkant, men Doricic kunne se ved første konsultasjon at jeg hadde anemi og fulgte meg opp over en periode. Ga meg råd for ernæring og psykisk hverdagsmestring. En av de beste legene jeg har møtt. Han er ikke perfekt, og man må være tydelig som med alle andre leger slik at de vet hvordan de kan hjelpe deg. Viderehenviser også til spesialister. Ikke prøvd å få time på dagen så langt, bare bestilt i pasientsky appen. Anbefales!