Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Geir Sneen Skrevet

Det er greit å få time hos Lillegrensen Legesenter, og Geir Sneen har sannsynligvis gode kunnskaper teoretisk. Kommer man dit med konkrete plager som man kan få en lett kur for så fungerer han fint. Det som kan bli bedre er hvordan han behandler deg om du kommer med en litt uvanlig eller vanskelig problemstilling. Man kan oppleve å bli latterliggjort og ikke bli tatt på alvor. Jeg har flere ganger opplevd at jeg har blitt avbrutt midt i setninger og at mine meninger har blitt avskrevet blankt, mens legen har hatt en arrogant og bedrevitende tone. For noen fungerer han nok fint, men jeg har byttet fastlege nå, etter flere timer hvor jeg har gått ut med den samme vonde følelsen etter et besøk.

:-( :-(

Lege: Geir Sneen Skrevet

Arrogant og uinterresert. Føler at han vil ha en fortest mulig ut av kontoret. Kommer til å bytte fastlege så fort jeg finner en annen

Anbefales ikke

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Opplevde ikke denne legen som tillitsvekkende. Hun lyttet ikke og tok ikke mine problemer på alvor. Undersøker ikke grundig. Bagatelliserer problemer.

Virker utrolig lei av jobben sin

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt Geir som fastlege i mange år. Syns han gjennom årene virker mer og mer uinteressert. Blir irritert og sur dersom halsinfeksjoner viser seg være virus og ikke bakterielt, og man går ut derfra og føler seg latterliggjort.
Han er nok faglig dyktig, men virker bare så lei av å høre om de "vanlige" og kjedelige lidelsene. Går derfra og føler nesten jeg må unnskylde meg for at jeg misbruker hans tid den ene gangen i året jeg oppsøker legen.
Får jeg anbefalt en annen lege med ledig kapasitet, så bytter jeg.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Han lytter, er god samtalepartner for å komme til beste resultat. Jeg har 100% tillit til denne legen. Hyggelig og viser ekte interesse når jeg møter han.