Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Lege: Geir Sneen Skrevet

Utrolig arrogant, lite empatisk og til tider frekk. Det er ikke slik du skal bli møtt når du er syk og oppsøker en lege for hjelp. Dessuten, vil jeg nesten tro det er lettere å få 7 rette i Lotto enn å komme igjennom på telefon til Lillegrensen Legesenter. Og hvis du har vært så heldig å ha fått kontakt.......lite solskinn og service å spore der.

Grei lege

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt Geir Sneen som fastlege i litt over et år. Jeg har hittil vært greit fornøyd. Han virker som regel som han har dårlig tid, men på den andre siden har jeg aldri vært hos en lege som har hatt GOD tid....
Når det er sagt, føler jeg alltid jeg har blitt tatt på alvor, selv om jeg kommer med "småproblemer" som egentlig er bagateller.
En gang var jeg blitt litt influensasyk rett før en lengre feriereise, selv om han sa det ikke var noe bakterielt, kjørte han både blodprøver/halprøver, lyttet med stetoskop siden han så jeg var litt engstelig.
Hadde det ikke vært for det at han stresser litt hadde det blitt toppscore.

uinteressert i deg som pasient, likegyldig til om du bør undersøkes eller ei

Lege: Geir Sneen Skrevet

Etter uttalige legebesøk hvor jeg har gått ut døren og følt meg svært dårlig behandlet. Han har alltid svært dårlig tid, virker totalt uinteressert i det du sier, snakker i munnen på meg, flirer av meg. Veldig usympastisk og uinteressert lege. Med unntak av hvis man er frisk, men da går man vel ikke til legen in the first place? Når du først er der har han ikke tid\lyst\føler ingen nødvendighet for å ta prøver som eventuelt kartlegger hva som kan feile pasienten.

Bytter aldri igjen...

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt noen fastleger.Som ikke har tatt meg seriøst.Har hatt en del skavanker etter en mc ulykke. Og ikke fått hjelp før.
Han har tatt alt seriøst og komme med mye bra innspill.
En meget dyktig og kompitent lege.
Meget imøtekommende og hyggelig lege som setter seg inn i journal historikk før du kommer inn til han.
Anbefales på det sterkeste

Verdens beste

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Trond er verdens beste! Hyggelig, forståelsesfull, profesjonell, rask og effektiv!