Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Anbefales ikke.

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

- Lite tillitsvekkende kommunaktive ferdigheter, og kontorets generelle telefontilgjengelighet er under enhver kritikk. Anbefales ikke.

Betydelig forbedringspotensiale

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Virker begrepsforvirret og lite oppdatert hva moderne diagnostiseringsverktøy - og disse verktøys funksjon - angår. Telefontilgjengelighet er i praksis ikke-eksisterende ved dette legekontor. Meget upraktisk beliggenhet inne i NRKs radiobygg på Marienlyst, med tidkrevende innsjekking i resepsjon (betjent med securitasvakter) hver gang man skal til konsultasjon, kompletterer bildet.

Holde seg unna lege....

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Jeg er spes.sykepleier og er vant til å jobbe med faglig dyktige, empatiske, rolige og gode leger. Anders oppfattes arrogant, nedlatende og lite empatisk. Lurer på hva som skjer om man virkelig er dødssyk. Jeg bytter fastlege med det samme nå. Har vært hos denne fastlegen 1gang. Men 1gang holder!

Perfekt for meg

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg fikk Geir Sneen som fastlege for tre år siden, og er veldig fornøyd. Får raskt time, han er grei og hyggelig og jeg føler at han vet hva han gjør. Har blitt henvist videre til spesialist en gang, og får super oppfølging av Sneen. Får time i løpet av kort tid om jeg trenger det, og kan bestille time og resept på nett. Kan virkelig anbefales. Dessuten jobber jeg i sentrum, og legekontoret ligger fem minutter unna jobben min. Men litt lang kø på telefonen. Jeg kommer ikke til å skifte fastlege!!

meget dyktig

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt Sneen som fastlege nå i mange år og er svært fornøyd. Han er faglig meget dyktig og setter raskt og sikkert diagnose de få gangene jeg har vært dårlig. Anbefales på det sterkeste.